Jarno Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 StartModding Inleiding StartModding wordt een tool waarmee je als GTA3/VC modder alles bij de hand hebt. Handige links zoals naar gtaforum.nl en de internationale gtaforums.com. Met 1 druk op de knop start je ZModeler op. Of zoek je 1 van de vele modding tutorials. Tevens kunnen developers SM Script maken en releasen. Hiermee kunnen ze SM (StartModding) veranderen. Ook komt er bij SM nieuwe tools zoals een nieuwe *.X to *.COL converter en nog veel meer. OFTEWEL: The tool for modders! Vragen en opmerkingen zijn ALTIJD welkom op de volgende manieren: - Via MSN (Zie profiel) - Via een E-mail (Zie profiel) - Via een PB/PM Gevraagd/Gezocht - Developers die geintresseerd zijn om de SMScripts taal te leren (D.m.v. van mijn uitleg en voorbeelden) - Developers die goed met Delphi samen met GTAVC kunnen werken - Translators (Naar je eigen taal) - Sponsors (Webruimte e.d.) - (BETA) testers - Enthousiaste promoters! - Mensen die voor het modden van GTA 3/VC een tutorial willen schrijven (Engels) en die in de SMDatabase kan komen. Het team - [NL] Jarno Veuger (Leader) Proces Designing: 5% Coding: 2% SMDatabase: 0% SMScripting/SMScripts: 0% Website: 0% SM Nieuws 29-3-2005 15:00 Project gestart SMScripts/SMScripting Nieuws - Geen nieuws De SM site Site binnekort online. Deze topic is ook binnekort verschijnbaar op GTAForums.com
Wauzie Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Klinkt goed, ga je dit maken met een pc taal, c++, ofzo.
Jarno Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Delphi om precies te zijn. Vele mod tools zijn gemaakt met Delphi. Zoals Moomapper en alle tools van Delfi op gtaforums.com (Zoals Datatool 2.x)
Ironfist Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 kijk dit noem ik nu eens "meer willen dan je kan uitvoeren" (zie "wat vind je van...(deel 4) topic) ik denk best wel dat je het kan maar niet dat je het ook techinsch gezien kan uitvoeren. je hebt toch al bij wijze van spreken honderden projecten als deze lopen?maar er eerst één af voor je aan het volgende begint. Swifmods,GTA online,moo mapper light,Starmodding... etc Nu ja,good luck...
Jarno Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Ja sorry ik wordt door vele gek en gestoord genoemd. Omdat ik alles door elkaar doe. Wat doe ik zoal: modder, cs 1.6 mapper, speelt cs en aom, school, 10000e projecten. En ja. Misschien kan ik niet alles maken omdat het niet kan. Maar de basis van SM kan makkelijk. En de SMS ook (90% zeker).
PatrickW Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Een gratis advies: Concentreer je op 1 project en maak dat 110% af, zodat mensen er ook iets mee kunnen in plaats van 1000 projecten 70% (naar eigen zeggen) af te maken en dan het bijltje erbij neer te gooien. En BTW: ik vind je idee 3x niks.... alles wat je aan functionliteit wilt gaan maken, heb je ook al met bookmarks en shortcuts op je desktop.
Jarno Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Naja als niemand positief denkt dan heeft het ook geen zin om op gtaforums te posten. Naja slotje dan maar. Dan release ik wel een paar kleine maar handige modding tools.
Eclipse Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Oke...ik zet we wel een slotje voor je op -slotje-
Recommended Posts