recromancer Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Hoi ik had in een ander topic van mij deze dingen gehad , om mijn auto om te draaien als het onderste boven ligt. } if(strcmp("/fv", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:vposx, Float:vposy, Float:vposz; GetVehiclePos(vehicleid, vposx , vposy, vposz); SetVehiclePos(vehicleid, vposx , vposy, vposz+5); } return 1; } deze had ik gehad maar nu gaat draait het niet om , 1= gaat omhoog 2= weer omlaag zoals hier op deze foto: zou iemand misschien kunnen helpen dat de auto wel weer normaal staat , Alvast Bedankt Grtz RecroMancer Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Jij verandert enkel de hoogte van de auto, niet de rotatie. Je moet het dus ook met SetVehicleZAngle doen, want bij mijn weten is dat de rotatie over de Z-as (de hoogte). Reageren
recromancer Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Jij verandert enkel de hoogte van de auto, niet de rotatie. Je moet het dus ook met SetVehicleZAngle doen, want bij mijn weten is dat de rotatie over de Z-as (de hoogte). Werkt Bedankt Grtz RecroMancer Reageren
recromancer Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Euhmm de Link doet het niet meer dus het is weer vanaf het begin Bewerkt: 13 juni 2009 door recromancer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.