gta master 1 Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 ze zijn er eindelijk, maar je moet een nieuwe game beginnen om ze te kunnen voltooien....en daat heb ik nu nog even geen zin in....ik kan nog niet een naar het 3e eiland, als ik de storeline heb voltooid doe ik het mischien wel opnieuw voor de thopies! Reageren
js007 Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Er zijn een paar trofeen die ik niet snp, zoals pool hoe moet je winne ne nwat is het doel van het spel darten hoe moet je die 3 piekjes gooien voor 180 te krijgen hoe moet je ''Let Sleeping Rockstars Lie Kill a Rockstar developer in a multiplayer match'' deze trofee vrij spelen wat moet je doen dan is er nog 1 trofee Fly The Co-op'' waar staat het recor van R* ergens. Reageren
Platypus Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Er zijn een paar trofeen die ik niet snp, zoals pool hoe moet je winne ne nwat is het doel van het spel darten hoe moet je die 3 piekjes gooien voor 180 te krijgen hoe moet je ''Let Sleeping Rockstars Lie Kill a Rockstar developer in a multiplayer match'' deze trofee vrij spelen wat moet je doen dan is er nog 1 trofee Fly The Co-op'' waar staat het recor van R* ergens. Ok, eerst zal ik uitleggen hoe je kan winnen met pool: Je begint, je schiet je witte bal naar alle andere ballen. Als je dan een bal in het gat schiet, speel je met de ballen van dezelfde soort (bijvoorbeeld: de gestreepten). Als je al je ballen hebt gespeeld, moet je de 8-ball (de zwarte) erin schieten, ZONDER dat de witte er mee inrolt. Als je dat kan voor je tegenstander dat kan doen, ben je gewonnen. Darts: Om deze trofee te verdienen, moet je 180 punten halen in één beurt. Hoe doe je dit: Dus: Je ziet al de getallen buiten de ringen. Als je in de zwarte/witte velden gooit is het getal dat erbij staat je aantal punten. De buitenste gekleurde ring vermenigvuldigt het getal maal 2, en de binnenste gekleurde ring vermenigvuldigt het getal maal 3. Dus om 180 punten te winnen moet je in de binnenste gekleurde ring gooien, waar het getal 20 staat. Om de Let Sleeping Rockstars Lie moet je iemand online doden die voor R* werkt. Voor de laatste heb ik geen idee. Hopelijk heb ik het goed uitgelegd. Veel plezier met de trofeeënjacht Edit: Ik snap ook een trofee niet: Iets van Get a turkey in 10-pin bowling of zoiets. Bewerkt: 27 oktober 2008 door Platypus Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Om de Let Sleeping Rockstars Lie moet je iemand online doden die voor R* werkt. Dat klopt niet helemaal. Je moet iemand doden die besmet is met het zombievirus. En dat is: Een rockstarmedewerker Iemand die een rockstarmedewerker heeft gedood Iemand die een iemand vermoord, die op z'n beurt weer een rockstarmedewerker heeft vermoord Get a turkey in 10-pin bowling: dit betekend dat je een turkey moet scoren in een een bowling spel. Een turkey zijn 3 strikes achter elkaar. Reageren
Platypus Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Oh ok, dankje Hannes. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Iets van Get a turkey in 10-pin bowling of zoiets. dat is 3 strikes achter elkaar gooien Reageren
Dvt Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Om de Let Sleeping Rockstars Lie moet je iemand online doden die voor R* werkt. Dat klopt niet helemaal. Je moet iemand doden die besmet is met het zombievirus. En dat is: Een rockstarmedewerker Iemand die een rockstarmedewerker heeft gedood Iemand die een iemand vermoord, die op z'n beurt weer een rockstarmedewerker heeft vermoord Get a turkey in 10-pin bowling: dit betekend dat je een turkey moet scoren in een een bowling spel. Een turkey zijn 3 strikes achter elkaar. Oh dán krijg je die zombie dus.. Ok. Ik dacht al: Is dat omdat je lvl 2 wordt of iets anders? Maar natuurlijk, als ik het zo bekijk is het logisch.. Dacht al hoe kom ik opeens aan een zombie?? BTW Ik vind deze Trophies (bij ons Achievements, zijn precies hetzelfde..) helemaal niet onduidelijk hoor.. Snap niet wat daar nou moeilijk aan is Bewerkt: 27 oktober 2008 door Dvt Reageren
Wienish Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 War kun je alle trophies vinden? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 War kun je alle trophies vinden? Platinum Taking A Liberty Sorry for taking liberties with your time! Bronze Off The Boat You have completed the first mission. Bronze One Hundred And Eighty You scored 180 with 3 darts. Bronze Pool Shark You beat a friend at pool. Bronze King of QUB3D You beat the high score in QUB3D. Bronze Finish Him You completed 10 melee counters in 4 minutes. Bronze Genetically Superior You came first in 20 singleplayer street races. Bronze Wheelie Rider You completed a 500 foot wheelie on a motorbike. Bronze Gobble Gobble You got a turkey in 10-pin bowling. Bronze Driving Mr. Bellic You unlocked the special ability of Roman's taxi. Bronze Rolled Over You managed 5 car rolls in a row from one crash. Bronze Walk Free You successfully lost a 4 star wanted rating. Bronze Courier Service You completed all 10 package delivery jobs. Bronze Retail Therapy You unlocked the special ability of buying guns from Little Jacob. Bronze Chain Reaction You exploded 10 vehicles in 10 seconds. Silver One Man Army You survived a 6 star wanted level for a full 5 minutes. Bronze Lowest Point You completed the mission "Roman's Sorrow". Bronze Order Fulfilled You completed all 10 Exotic Export orders. Bronze Manhunt You completed the most wanted side mission. Bronze Cleaned The Mean Streets You caught 20 criminals through the police computer. Bronze Fed The Fish You completed the mission "Uncle Vlad". Bronze It'll Cost Ya You made a taxi trip from one island to another without skipping. Bronze Sightseer You have taken all variations of the helicopter tours of Liberty City. Bronze Warm Coffee You were invited into your girlfriend's house. Bronze That's How We Roll! You unlocked the special ability of Brucie's helicopter ride. Bronze Half Million You have amassed a fortune of $500,000. Bronze Impossible Trinity You completed the mission "Museum Piece". Bronze Full Exploration You unlocked all the islands. Bronze You Got The Message You delivered all 30 cars ordered through text message. Silver Dare Devil You completed all the unique stunt jumps. Bronze Assassin's Greed You completed all 9 assassin missions. Silver Endangered Species You collected every hidden package in the game. Bronze Under The Radar You flew under all the main bridges in the game. Bronze Dial B For Bomb You unlocked the special ability of Packie's car bomb placement. Bronze Gracefully Taken You completed the mission "I'll Take Her". Silver Liberty City (5) Your friends all like you above 90%. Bronze No More Strangers You've met all the random characters. Bronze That Special Someone You completed the mission "That Special Someone". Silver You Won! You have completed the story. Gold Liberty City Minute You finished the story in less than 30 hours. Gold Key To The City You completed GTA IV to 100%. Bronze Teamplayer You killed 5 opposing team members. Bronze Cut Your Teeth You were successfully promoted up a rank in multiplayer. Bronze Join The Midnight Club You won a multiplayer race without damaging your vehicle too much. Bronze Fly The Co-op You completed "Deal Breaker", "Hangman's NOOSE" and "Bomb da Base II" in time. Bronze Taking It For The Team You were on the winning team in all multiplayer team games. Bronze Top Of The Food Chain You successfully killed 20 players with a pistol in a deathmatch. Bronze Top The Midnight Club You won 20 different multiplayer standard races. Gold Wanted You achieved the highest personal rank possible in multiplayer. Bronze Auf Wiedersehen Petrovic You won in all variations of multiplayer games. Bronze Let Sleeping Rockstars Lie You killed a Rockstar in multiplayer. Dit kon je gewoon vinden als je op Google zocht, bij oa. deze site. Reageren
ikt Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Aangezien de trophies voor het meeste deel hetzelfde zijn als de 360 archievements: http://www.xbox360achievements.org/game/gr...-auto-iv/guide/ Bewerkt: 28 oktober 2008 door ikt Reageren
ken9 Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) is welk leuk tropys voor gta IV behalver dat je opnieuw moet beginnen ben net zo ver en heb nog nooit iemand gezien met een Platinum thropy alleen goud en jullie? Bewerkt: 28 oktober 2008 door ken9 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 TIP VOOR Let Sleeping Rockstars Lie. Je moet ALTIJD iemand doden die een naam heeft beginnend of eindigent met Rockstar Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 TIP VOOR Let Sleeping Rockstars Lie.Je moet ALTIJD iemand doden die een naam heeft beginnend of eindigent met Rockstar Nou, een goede tip is dat niet. Je moet gewoon iemand doden die een zombie kan zijn. En dat zijn Rockstarmedewerkers, mensen die een rockstarmedewerker hebben vermoord, en mensen die die dan weer hebben vermoord. Dus als je iemand vermoord die ooit een zombie heeft vermoord zal je de archievement krijgen, en zelf ook een zombie kunnen worden. Reageren
FerryN Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 TIP VOOR Let Sleeping Rockstars Lie.Je moet ALTIJD iemand doden die een naam heeft beginnend of eindigent met Rockstar Nou, een goede tip is dat niet. Je moet gewoon iemand doden die een zombie kan zijn. En dat zijn Rockstarmedewerkers, mensen die een rockstarmedewerker hebben vermoord, en mensen die die dan weer hebben vermoord. Dus als je iemand vermoord die ooit een zombie heeft vermoord zal je de archievement krijgen, en zelf ook een zombie kunnen worden. Ik heb de beste tip, Iedereen vermoorden Ik heb al 2 trophy's, Off the boat en One Man army Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 PlatinumTaking A Liberty -- Sorry for taking liberties with your time! Deze snap ik niet wat moet je hier doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.