recromancer Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Hoi weet er iemand toevallig of er een script programma komt voor gta 4, net zo iets als pawno? Grtz RecroMancer Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik neem aan dat je zoiets bedoeld als SammyBuilder voor SA wanneer IV voor de PC uitkomt. Dat zal er vast wel komen. Misschien heeft IV dezelfde structuur als de vorige GTA's qua bestandsindeling, dus dan zou je de oude scriptprogramma's kunnen gebruiken. Reageren
recromancer Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik neem aan dat je zoiets bedoeld als SammyBuilder voor SA wanneer IV voor de PC uitkomt.Dat zal er vast wel komen. Misschien heeft IV dezelfde structuur als de vorige GTA's qua bestandsindeling, dus dan zou je de oude scriptprogramma's kunnen gebruiken. ok dat klinkt goed dan hoef ik niet weer een nieuw programma te leren :] hopen maar!. thnx Grtz RecroMancer Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) Ik zeg misschien. Dat betekent dat IV net zo goed een compleet nieuwe ontleding kan hebben. Maar goed, dat wordt inderdaad hopen. Bewerkt: 2 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.