MegaPilot Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Heej forummertjes. Voor de mensen die dit nog niet weten: De 80 GB-versie van de PS3 ligt in de winkels! Hij kost evenveel als de 40 GB-versie. Uiteraard neem je beter de 80 GB dan de 40 GB. Ik weet niet of het in Nederland al is, maar hier in België allesinds wel! MegaPilot. Reageren
Dexist Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 mm ik heb hem al zoon 2 week in iedergeval zien liggen bij de intertoys. maar ja ik heb de 40gb en ben wel tervreden zo. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik zag 'm ook al op Bol.com, ben er al een tijdje voor aan het sparen, al denk ik niet dat ik het geld spoedig bij elkaar zal hebben. In ieder geval een mooie prijs voor een fantastisch stukje multimedia. Reageren
Rullez Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Hier is hij al zo'n 2 weken. Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik had het ook al lang door. Maar even voor diegene die het nog niet wisten, de 160GB komt eraan (31 oktober) ! Bron Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Je kan btw heel makkelijk (legaal en zonder garantie verloop) de harde schijf vervangen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik had het ook al lang door. Maar even voor diegene die het nog niet wisten, de 160GB komt eraan (31 oktober) !Bron Wat ben je nou met 160 GB? Console is voor te gamen, niet als een PC te gebruiken... Mijn mening althans... MegaPilot. Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik had het ook al lang door. Maar even voor diegene die het nog niet wisten, de 160GB komt eraan (31 oktober) !Bron Wat ben je nou met 160 GB? Console is voor te gamen, niet als een PC te gebruiken... Mijn mening althans... MegaPilot. Omdat ze het een multimedia platform willen maken met veel internet diensten. Een beetje als upc on demand. Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 80 GB zo Met 40 GB heb ik al genoeg met games Of er moet een echt groot spel uitkomen met alles erop en eraan. Dan heb 160 GB of 80 GB nodig. Als je ruimte wil behouden voor alle andere games. Reageren
M4X Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik had het ook al lang door. Maar even voor diegene die het nog niet wisten, de 160GB komt eraan (31 oktober) !Bron Wat ben je nou met 160 GB? Console is voor te gamen, niet als een PC te gebruiken... Mijn mening althans... MegaPilot. De 160GB versie dient niet alleen als een limited edition, maar ook als een test. Als veel mensen de 160GB versie aanschaffen laat dat dus zien dat mensen veel behoefte hebben aan veel opslagruimte, en dan zullen er in de toekomst wellicht dus PS3's verschijnen met meer opslagruimte. De ruimte kan je bijvoorbeeld gebruiken om veel demo's op te slaan, filmpjes en wallpapers te downloaden. De PS Store wordt wekelijks geupdate en sommige mensen downloaden nogal veel materiaal, dus in mijn ogen is dit juist een prima 'testje' van Sony. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 ben ik de enige die zich genaait voelt ? 400 euro voor een 40 gb versie terwijl een week later de 80 gb versie wordt aangekondigt Reageren
M4X Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ach ja, ik heb destijds 600 euro betaald voor mijn PS3, exclusief spellen en een controller. De 80GB versie is in principe gewoon hetzelfde, met wat extra ruimte. Als je echt veel ruimte tekort komt kan je altijd nog een extra hardeschijf aanschaffen met 500GB, dan heb je zat ruimte. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) ben ik de enige die zich genaait voelt ? 400 euro voor een 40 gb versie terwijl een week later de 80 gb versie wordt aangekondigt Als je niet veel weet dan zullen ze je een 40 GB versie verkopen, maar met dezelfde prijs koop je een 80 GB Ja, je bent genaaid.... MegaPilot. Bewerkt: 2 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 ik heb hem laatst gekocht ( ). ik heb nu nog RUIM voldoende ruimte...als ik de 40 gig had trouwens niet.... en als me dit nog te weinig word (kan ik me voorlopig nog ff niet voorstellen) dan is de harde schijf makkelijk te vervangen. Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ach ja, ik heb destijds 600 euro betaald voor mijn PS3, exclusief spellen en een controller. De 80GB versie is in principe gewoon hetzelfde, met wat extra ruimte. Als je echt veel ruimte tekort komt kan je altijd nog een extra hardeschijf aanschaffen met 500GB, dan heb je zat ruimte. Enigst nadeel is dat het een laptop harde schijf moet zijn en die zijn duurder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.