thug Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ach ja, ik heb destijds 600 euro betaald voor mijn PS3, exclusief spellen en een controller. De 80GB versie is in principe gewoon hetzelfde, met wat extra ruimte. Als je echt veel ruimte tekort komt kan je altijd nog een extra hardeschijf aanschaffen met 500GB, dan heb je zat ruimte. Enigst nadeel is dat het een laptop harde schijf moet zijn en die zijn duurder. dus je originele hardeschijf hoeft er niet uit? omdat ik al een tijdje van plan ben om mijn 60GB te upgraden. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Je kan ook gewoon een externe hardeschijf kopen. Het voordeel ervan is dat je het overal mee kan nemen, is niet duur en het werkt simpel. Reageren
thug Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) ik heb wat achter info gezocht en op de meeste foria zie ik staan dat een interne hardeschijf veel beter is en handiger. dus neem ik de interne HS. maar hoe moet ik dat instaleren? moet de ps3 hardeschijf verwijdert worden? moet ik voor het zeker al mijn savegames en bestanden op een memorystick zetten bij installatie? hoe duur is een HS van 100GB? edit:ik heb juist een filmpje gezien hoe ze dit doen en het is simpeler dan ik dacht,tips nog altijd welkom. Bewerkt: 12 oktober 2008 door thug Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Maak voor de zekerheid back ups en zet die op je PC. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 ik heb wat achter info gezocht en op de meeste foria zie ik staan dat een interne hardeschijfveel beter is en handiger. dus neem ik de interne HS. maar hoe moet ik dat instaleren? moet de ps3 hardeschijf verwijdert worden? moet ik voor het zeker al mijn savegames en bestanden op een memorystick zetten bij installatie? hoe duur is een HS van 100GB? edit:ik heb juist een filmpje gezien hoe ze dit doen en het is simpeler dan ik dacht,tips nog altijd welkom. als je gaat upgraden moet je er wel voor zorgen at de harde schijf 5400 rpm heeft..als je meer doet is dit slecht voor de levensduur van je ps3 o en mischien heb je hier wat aan: http://tweakers.net/pricewatch/cat/336 Reageren
FerryN Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) ik heb wat achter info gezocht en op de meeste foria zie ik staan dat een interne hardeschijfveel beter is en handiger. dus neem ik de interne HS. maar hoe moet ik dat instaleren? moet de ps3 hardeschijf verwijdert worden? moet ik voor het zeker al mijn savegames en bestanden op een memorystick zetten bij installatie? hoe duur is een HS van 100GB? edit:ik heb juist een filmpje gezien hoe ze dit doen en het is simpeler dan ik dacht,tips nog altijd welkom. als je gaat upgraden moet je er wel voor zorgen at de harde schijf 5400 rpm heeft..als je meer doet is dit slecht voor de levensduur van je ps3 o en mischien heb je hier wat aan: http://tweakers.net/pricewatch/cat/336 Of het slechter is weten we niet, omdat niet echt iemand dat geprobeerd heeft, wel word een 7200 of 10000 rpm hdd warmer, maar hier heb je niks aan omdat de ps3 gewoon op 5400rpm is geprogrammeerd. Vergelijkenis, als je een auto opvoert zodat ie 350 km/u kan, maar begrensd word door de boordcomputer tot 200, heb je niks aan de overige 150km/u die dus verspilt is. Bewerkt: 13 oktober 2008 door FerryN Reageren
game~skater Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 in de PU (power unlimted) zat een special hoe je de interne harde schijf verwijdert en er een nieuwe inzet. misschien kan je ook even kijken... Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb De 80 Gig PS3 al sinds 25 Augustus Gekocht in de intertoys in Venray dus zo nieuw is die niet meer. Maar idd Hij Kost net Zoals De 40 GIG 400 Euro , Oftewel ze zijn even duur. GRTZ :cya: GFS Bewerkt: 15 oktober 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
wupie Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ik kon kiezen tussen en 80 gb eb een 40 gb maar de 80 gb was 10 euro duurder dus ik dacht ik neem de 80 gb Reageren
gta_rulez Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Blijft jammer dat de 40 en 80 gig versies geen PS2 spellen ondersteunen. Gelukkig heb ik zelf de 60 gig versie. Reageren
Hayte Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ben ik de enige die zich genaait voelt ? 400 euro voor een 40 gb versie terwijl een week later de 80 gb versie wordt aangekondigt ik vind dat niet genaait, waarom is dat genaait? waarom zijn mensen die de PS3 wat later hebben gekocht, waardoor ze minder USB's hebben enz. en minder GB dan niet genaait? ik vind dat meer genaait... bij sommige winkels zou je ook als je het slim aanpakt je geld terug kunnen vragen voor je PS3 en een betere PS3 kunnen kopen, dus genaait ben je niet, je hebt gewoon weinig geluk... btw, ik heb zelf een 40 GB, en die van mij zit vol... heeft misschien ook mee te maken dat ik 20 demo's heb... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ben ik de enige die zich genaait voelt ? 400 euro voor een 40 gb versie terwijl een week later de 80 gb versie wordt aangekondigt ik vind dat niet genaait, waarom is dat genaait? waarom zijn mensen die de PS3 wat later hebben gekocht, waardoor ze minder USB's hebben enz. en minder GB dan niet genaait? ik vind dat meer genaait... bij sommige winkels zou je ook als je het slim aanpakt je geld terug kunnen vragen voor je PS3 en een betere PS3 kunnen kopen, dus genaait ben je niet, je hebt gewoon weinig geluk... btw, ik heb zelf een 40 GB, en die van mij zit vol... heeft misschien ook mee te maken dat ik 20 demo's heb... De enige mensen die niet genaaid zijn, zijn de mensen met 60 GB versie. (zoals ik) Reageren
Hayte Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ben ik de enige die zich genaait voelt ? 400 euro voor een 40 gb versie terwijl een week later de 80 gb versie wordt aangekondigt ik vind dat niet genaait, waarom is dat genaait? waarom zijn mensen die de PS3 wat later hebben gekocht, waardoor ze minder USB's hebben enz. en minder GB dan niet genaait? ik vind dat meer genaait... bij sommige winkels zou je ook als je het slim aanpakt je geld terug kunnen vragen voor je PS3 en een betere PS3 kunnen kopen, dus genaait ben je niet, je hebt gewoon weinig geluk... btw, ik heb zelf een 40 GB, en die van mij zit vol... heeft misschien ook mee te maken dat ik 20 demo's heb... De enige mensen die niet genaaid zijn, zijn de mensen met 60 GB versie. (zoals ik) eigenlijk zijn jullie de enigen ja, HDD vervangen kan altijd nog... Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Je kan al een 500 GB harde schijf kopen voor de playstation 3 voor €100,- Reageren
Dx11 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Je kan al een 500 GB harde schijf kopen voor de playstation 3 voor €100,- Extern ja, als je de interne wil vervangen is dat wat duurder, kan namelijk alleen een 2,5 inch S-ATA schijf fijn (laptopschijf). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.