Zaahed Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Gellukig krijg ik me PS3 wat later waardoor ik niet de 40 GB krijg maar de 80 GB Reageren
Rullez Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Gellukig krijg ik me PS3 wat later waardoor ik niet de 40 GB krijg maar de 80 GB Er is nu ook een 160GB. Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Gellukig krijg ik me PS3 wat later waardoor ik niet de 40 GB krijg maar de 80 GB Er is nu ook een 160GB. Volgensmij krijg ik die 160 GB niet snel op zal wel jaren kunnen duren voor ik die 160 GB op krijg Reageren
Rullez Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Gellukig krijg ik me PS3 wat later waardoor ik niet de 40 GB krijg maar de 80 GB Er is nu ook een 160GB. Volgensmij krijg ik die 160 GB niet snel op zal wel jaren kunnen duren voor ik die 160 GB op krijg Je kan wel een tijdje vooruit, en je krijg er drie ps store games bij. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 wisten jullie geneens dat je je Ps3 geheugenkan uitbreiden door er een S-ATA hardeschijf in te doen. Reageren
Zaahed Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 wisten jullie geneens dat je je Ps3 geheugenkan uitbreiden door er een S-ATA hardeschijf in te doen. Ik wist dat wel. Maar moet je dan je ps3 uit elkaar halen en zo en dat soort irritante? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 nee er zit als het goed is een kelp aan de achterkand die je kan los schroefen stond ook een keer in de pu Reageren
FerryN Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 wisten jullie geneens dat je je Ps3 geheugenkan uitbreiden door er een S-ATA hardeschijf in te doen. Ik wist dat wel. Maar moet je dan je ps3 uit elkaar halen en zo en dat soort irritante? Linkerkant vna je PS3, zit een klepje, open halen, daar zit de hardeschijf, in je boekje van de PS3 staat het ook. Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 wisten jullie geneens dat je je Ps3 geheugenkan uitbreiden door er een S-ATA hardeschijf in te doen. Ik wist dat wel. Maar moet je dan je ps3 uit elkaar halen en zo en dat soort irritante? Linkerkant vna je PS3, zit een klepje, open halen, daar zit de hardeschijf, in je boekje van de PS3 staat het ook. Noem dat toch echt de onderkant maar het is echt doodsimpel, ik heb mijn PS3 al 2x geupdate met een nieuwe schijf hij is van 60 naar 160 naar 250 nu gegaan, en ik gebruik hem als mediacenter nu, erg handig. 250 gig schijfje heb je voor een euro of 60 nu. Het is als je het door hebt echt 1 minuutje werk. Reageren
lexus123 Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) Je er kan natuurlijk ook een 500Gb schijf inplanten maar dat krijg je nooit vol. Wat ik zag bij BartSmit: 400€ = 60Gb 400€ = 60Gb MET MotorStorm2. Deze stonden naast elkaar WTF!? EDIT: ik zie nu pas de post van Dx11. Bewerkt: 20 november 2008 door lexus123 Reageren
david Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 hej weten jullie of de ps3 met 160gb nog steeds in de winkels ligt? of is deze al uit de rekken gehaald? kunnen jullie me ook even zeggen of er nog een ander verschil is dan de hardeschijf tussen de versie van 80 gig en die van 160 gig. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 hejweten jullie of de ps3 met 160gb nog steeds in de winkels ligt? of is deze al uit de rekken gehaald? kunnen jullie me ook even zeggen of er nog een ander verschil is dan de hardeschijf tussen de versie van 80 gig en die van 160 gig. Als ik het goed heb licht de 160Gb versie nog steeds in de winkel. Het verschilt lijkt mij duidelijk, de 160Gb versie heeft meer Gb's. En bij de 160Gb versie kan je 3 Playstation Store Games downloaden. (Niet naar eigen keuze). Reageren
Dvt Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 hejweten jullie of de ps3 met 160gb nog steeds in de winkels ligt? of is deze al uit de rekken gehaald? kunnen jullie me ook even zeggen of er nog een ander verschil is dan de hardeschijf tussen de versie van 80 gig en die van 160 gig. Als ik het goed heb licht de 160Gb versie nog steeds in de winkel. Het verschilt lijkt mij duidelijk, de 160Gb versie heeft meer Gb's. En bij de 160Gb versie kan je 3 Playstation Store Games downloaden. (Niet naar eigen keuze). Joh, zou je denken? Reageren
Rullez Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 hejweten jullie of de ps3 met 160gb nog steeds in de winkels ligt? of is deze al uit de rekken gehaald? kunnen jullie me ook even zeggen of er nog een ander verschil is dan de hardeschijf tussen de versie van 80 gig en die van 160 gig. Als ik het goed heb licht de 160Gb versie nog steeds in de winkel. Het verschilt lijkt mij duidelijk, de 160Gb versie heeft meer Gb's. En bij de 160Gb versie kan je 3 Playstation Store Games downloaden. (Niet naar eigen keuze). Joh, zou je denken? Heb jij ook is niet een keer commentaar op andere mensen? Hij vraagt toch de verschillen of heb ik het soms mis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.