Jump to content

een spel waar mee je wapens kan bouwen en gebruiken

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zoek dus een spel waar mee je wapens kan bouwen en gebruiken

maar je moet er ook mee kunnen spelen :D:D:D:D:D

voor op de pc

kan iemand mij helpen???

Geplaatst:

Volgensmij kan niemand je helpen.

Verder kan je op google zoeken.

Maar volgensmij kent niemand zo spel waar je wapens kan bouwen en gebruiken en dan nog voor de pc.

Geplaatst: (bewerkt)

Er is een spel voor de DS, Drawn ofzo. Moet je je door levels helpen doormiddel van tekenen, voertuigen, wapens ect.

Maar dat voldoet niet aan je vraag. ;)

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:
Dit kan wel met Gmod. Moet je maar even ergens vandaan halen, weet niet waar. 1 ding: het is erg moeilijk ;)

g-mode??? :N

Geplaatst:
Dit kan wel met Gmod. Moet je maar even ergens vandaan halen, weet niet waar. 1 ding: het is erg moeilijk ;)

g-mode??? :N

Ik weet niet of je het nog nodig hebt Even laat op de avond nog even voor je rond gesnuffeld tussen wat memos.

G-Mod, en dus niet G-mode is een Sandbox spel waarbij je de engine van Half Life 2 volledig kan bewerken. Ik bedoel, je kan echt, maar dan ook echt alles doen met characters uit de Half Life serie. Je kan ze een banaan in de oren stoppen, laten vallen van een metershoge ton, enzoverder. In G-mod of volledig Garrys Mod, zijn er verschillende tutorials om catapults te bouwen. Ik weet niet of je erg goed vertrouwd bent met de Half Life serie? Laat staan G-Mod? Maargoed. Een duidelijk, en hilarisch voorbeeld is dit filmpje van G-Mod:

Om G-Mod te laten draaien heb je Steam nodig en uiteraard ook Half Life 2. Dit is allebei aan te kopen op >Steam<.

Andere spelletjes waar je je kunt "bouwen" aan je wapens. Even bladeren. Oh!

Medal Of Honor Airborne

Hierin heb je diverse standaard wapens, waarmee je uiteraard met een basis start. Narmate je schiet krijg je expierence bij in je schietvaardigheden. Dit wordt aangegeven lings onder, in de mini blauwdruk van je wapen. Hoe blauwer het wordt, hoe dichter je zit bij een beloning. Medal of Honor eerst en vooral speelt zich af in de tweede wereld oorlog. Het concept is dat je een soldaat bent (duhhh) , geen gewone.. Je zit bij de luchtmacht. Dus maak je in het begin van elke missie een geslaagde parachute sprong, en vervoledig je jouw missie hoe jij dat zelf wilt. het arsenaal aan wapens is gigantisch. Als je een beetje van authentiek strijden houdt kan ik je zeker MOHA aanraden!

Of het je aanspreekt of niet, in dit spel kan je aan je wapens sleutelen. Even een korte view ook:

Ik denk dat ik geen woorden meer vuil maak na het zien van de pracht van hun wapen arsenaal _O_ .

Crysis

Yup, Crysis heeft ook een functie ingebouwd waaraan je aan je wapens kunt sleutelen. Crysis is alweer een shooter. Speelt zich af in de nabije toekomst en zit boordevol spanning en echte gameplay. Ik geloof dat Nemean^Inf hierover kan meespreken. De missies weet ik niets van, de gameplay is massive, en de wapens kicken ass. Enige nadeel is, dat je feitelijk een (erg) goede PC nodig hebt om Crysis te laten draaien. Ook alweer een filmpje om even in de mood te raken. Omdat een filmpje meer kan zeggen dan mijn woorden...

Call Of Duty 4 :Modern Warfare

What do I need to say boy? Eindeloos arsenaal aan upgrades op je wapens. Ik hoop dat je een beetje bekend bent met de termen. Van Acogs tot laserdots. Marpat camouflage tot Urban camo. Allemaal. Zelfs kan je je wapens in het goud verkrijgen. Hier, In Call of Duty 4 sleutel je tijdens het online (en offline) ook doormiddel van challenges aan je wapens. Met een basis riffle start je misschien je carriere, maar je eindigt met een episch brokje puur tactisch geweld. Alles erop en eraan. Alles wat je kan bedenken (behalve van die lekker ruikende dennenboompjes om in je auto te hangen). Als je wat vertrouwd bent met shooters als COD weet je vast dat dit deel in de nabije toekomst afspeelt. Dus, alle wapens van dit tijdperk worden gebruikt. De storyline kan wat kort zijn, maar de online modi is eindeloos. Filmpje?

Hier boven spreek ik dan over "upgrades" op je wapens. Ik hoop dat je dat bedoelt. Als je echter zelf wilt bouwen, maar dan ook zelf je modelen wilt maken en skinnen raad ik je aan om een bezoekje te brengen aan het modding gedeelte van het forum. >Klik<. Hier kan je wat opsteken om zelf je wapens te maken om te gebruiken in games. Dit echter is niet erg aan te raden als je maar een simpele gamer bent. Eerder als je je verdiept in de kennis van modellen,scripten en skinnen. Met andere woorden, dit is geen echte goede optie. Zelf echter kan ik het niet. Ik skin alleen maar. D.w.z. Dat ik het jasje verander maar niet het model. maar goed. Modelling is erg moeilijk als je niet veel van computer en computer taal kent. Je hebt er erg veel talent voor nodig. Misschien kan je raad vragen via een PM naar Puma, =>Sandra<= (om te leren scripten), of Mythbuster, Wazuup, Enzoverder enzoverder. Maar met dit onderwerp kan ik je helaas niet verder helpen.

Zo, hoop dat ik je wat heb kunnen helpen in je zoektocht. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...