dukeboy Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 is het mogelijk dat iemand de skins van de savanna convert naar de hermes "die vlammen zou ik willen voor de hermes" of gewoon kan vertellen hoe ik ze omzet ik heb geen ervaring om zelf mods te maken dit is nat. voor sa Reageren
mobile Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Het lijkt me dat je een programma nodig hebt waarmee je de textures van een auto aan kan passen. Die kan je hier vast wel vinden. Anders kan je gewoon in deze catogorie van het forum even verder zoeken daar staat er wel iets over, ik weet niet precies waar. Succes! Reageren
danny18 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Als eerst heb je txd workshop. als je die hebt moet je eerst de vlammen textuur van de savanne opzoeken (savanna1.txd volgens mij) dan gebruik je de export knop en export je het als png tga of bmp en bewerk je het met panitbrush of photoshop(aangeraden) Of je met die programma's om kunt weet ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.