Supermann Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik was gewoon nieuwschierig bij hoeveel procent ongeveer gaat de 2 de eiland en de 3 de open ? ik zit nu op 11,72 procent Ik weet niet of er hierover een toppic aangemaakt is, kon het nergens vinden, anders zet er maar een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 Het tweede eiland wordt bereikbaar na de missie: Blow Your Cover Het derde eiland wordt bereikbaar na de missie: Three Leaf Clover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik weet niet precies bij hoeveel percent de eilanden open gaan, maar ik weet wel na welke missie's. Na de missie Blow Your Cover van Elizabeth zal je Algonquin (middenste eiland) kunnen betreden. Na de missie Three Leaf Clover zal je toegang krijgen tot Alderney (laatste eiland). Je kan hier zien hoeveel missie's je nog moet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbakker Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 bij mij was ik op 21,67 % toen het 2e open ging en op 33,54% toen de 3e open ging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik zou het niet eens meer weten ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.