Jump to content

Nieuw: Lamborghini Estoque!


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny-The-Pilot

    6

  • Zaahed

    3

  • Kloep

    3

  • MartyCeha

    2

Mooie auto :Y Zo zie je maar weer dat Lamborghini een andere weg is ingeslagen. Het ziet er echt goed uit. Ik ben wel benieuwd naar de prijs :puh:

Ik ben ook benieuwd naar de prijs.

Ik denk ongv 200.000 tot 350.000 euro :D

250ste post!

Heb ik eindelijk 3 pinnetjes of van die vierkantjes in plaats van 2

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik eindelijk 3 pinnetjes of van die vierkantjes in plaats van 2

Die heten pips. ;)

Mooie auto :Y Zo zie je maar weer dat Lamborghini een andere weg is ingeslagen. Het ziet er echt goed uit. Ik ben wel benieuwd naar de prijs :puh:

Tja... De merken willen wat anders proberen.. Zelfs Koeningsegg is bezig met een 4 deurs coupé!

Helaas zijn de prijzen nog niet bekend.

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kijk eens aan, een nieuwe mooi Lamborghini! Ze hebben het weer eens geflikt, ze zeiden dat ie toch voor 2013 op de Markt zal komen? Maar dat is niet waar, ze zijn nog niet zeker of ze de Auto in productie gaan nemen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier dan nog een klein, oud nieuwtje over de Estoque:

Een kleine maand geleden was er een groep mensen erg blij met de nieuwe concept van Lamborghini, de Estoque. Nu zouden ze eindelijk hun saaie Quattroporte of Arnage in kunnen ruilen en iets echt diks ervoor in de plaats kopen. Nu komt Lamborghini helaas met het nieuws dat de Estoque sowieso niet voor 2013 op de markt verschijnt.

CEO van Lamborghini, Stephan Winkelmann, zegt namelijk in een interview met Car and Driver dat de Italianen volgend jaar pas beslissen of ze de vierdeurscoupé in productie nemen. Mocht dat nou het geval zijn dan zal het nog minimaal vier jaar duren voordat de Estoque bij de dealers staat. De Estoque die op de beurs in Parijs staat is weliswaar een volledig werkend exemplaar, maar als Lamborghini de Estoque in productie neemt dan betekent dat een verdubbeling van de productie in Italië. En daar hebben ze in Sant'Agata Bolognese momenteel gewoon geen ruimte voor. De jaarproductie voor de Estoque zou namelijk op 2000 stuks komen te liggen, evenveel als de totale productie van alle modellen die nu in Sant'Agata Bolognese in elkaar geschroefd worden.

Overigens is er ook nog geen platform gevonden voor de Estoque, nog een reden om de auto voorlopig niet in productie te nemen. Op de vraag of ze bij Lamborghini erover denken om het platform van de Porsche Panamera te gaan gebruiken gaf de CEO geen commentaar. Om bij Porsche te blijven, Winkelmann benadrukt nogmaals dat de Estoque geen concurrent gaat worden van de Panamera, die krijgt namelijk een productie die tien keer zo groot is. Misschien voelt Lamborghini de druk van Porsche nu zij een groot aandeel krijgen in de Volkswagen Group? Misschien dat Porsche gevaar voelt en geen toestemming zal geven voor het project. De tijd zal leren wat er met de Estoque gebeurt, het was in ieder geval een leuke stunt van de Italianen, nu hopen dat hij werkelijkheid wordt.

Bron: Autogespot

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja, ik had al gelezen dat hij onthuld was. En ik vind het ook een erg mooie auto! :). Het is natuurlijk niet echt wat je van Lamborghini verwacht, een vierdeurs coupé. Maar ondanks dat is het een erg mooie auto geworden. Als ik een oprit had, mocht deze er wel op staan! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...