Jump to content

EE straatnaam


weaponmr

Recommended Posts

Bij een straat in Manhattan heb je een weg waar je 2 balken die over de weg liggen en een beetje schuin zijn aan beide kanten, Je kan er dus niet in met de auto alleen als je eroverheen springt of er langs rijd (wat best lastig kan zijn). Die weg waar je niet in kan, heet Wong way.

Als je daarin gaat, ga je eigenlijk de verxde kant op. Wong Way lijkt erg op Wrong Way, wat verkeerde kant betekend.

ps: Als ik onduidelijk ben, sorry, ik verbeter het zo snel mogelijk.

ps2: Ik geef binnenkort een snapmap, kan nu fftjes niet playstationen, ik denk dat ik vanavond een snapmap plaats.

Pas tijdens een missie (je moet het dak op, en dan iemand aan de andere kant van de straat neer sniperen) ging ik via het trappenhuis het dak op. Daar was een schoonmaakster aan het vegen, maar opeens verdween ze, het enige dat je zag was haar schaduw. Even later ging ze ook door een deur zonder dat je haar zag, de deur ging dus "vanzelf" open.

Srry als ze er al waren, maar ik had in iedergeval iets om me tijd te vullen.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

Dat van die straat kan wel kloppen, maar het is niet zo'n grote EE in ieder geval, als het dan al een Easter Egg is. :puh:

Dat van die vrouw die verdween is hoogstwaarschijnlijk gewoon een klein bugje. Dat kan bij iedereen wel eens gebeuren bij elke man/vrouw die op straat loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...