js007 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Als ik wil een demo wil instaleren dan geeft mijn pc voor de instalatie een error van een driver g maar wat is dat en hoe kan ik dat oplossen ? Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Misschien moet je je drivers updaten. Reageren
js007 Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) welke moet ik downloaden ik ga de foudmelding eens een screen van geven edit: dit krijg ik als ik mijn demo ( of programmatje) wil instaleren Bewerkt: 4 oktober 2008 door js007 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Hier staat een oplossing beschreven: http://consumerdocs.installshield.com/self...6&sliceId=1 Hopelijk werkt het. Mvg, Flitskikker Reageren
js007 Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Hier staat een oplossing beschreven:http://consumerdocs.installshield.com/self...6&sliceId=1 Hopelijk werkt het. Mvg, Flitskikker ik heb vista maar welke dingen moet ik dan uitvoeren bij xp of 2000 users Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Hier staat een oplossing beschreven:http://consumerdocs.installshield.com/self...6&sliceId=1 Hopelijk werkt het. Mvg, Flitskikker ik heb vista maar welke dingen moet ik dan uitvoeren bij xp of 2000 users Volgens mij zijn de XP stappen ongeveer gelijk aan die van Vista. Mvg, Flitskikker Reageren
js007 Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Click Start, and then click Control Panel. In Control Panel, double-click Administrative Tools, and then double-click Computer Management. In the Computer Management tree, click Disk Management. Right-click the CD-ROM or DVD-ROM drive, or the drive that contains the operating system, and then click Change Drive Letter and Paths. Click Change, and change it to the original drive letter. Click OK, and then click Close dus deze moet ik uitvoeren maar ik begrijp de knoppen die in het vet staan niet zo goed kan iemand dat uitleggen wat het in het nederlands is Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 1. Klik op Start, en klik dan op Configuratiescherm. 2. In het configuratiescherm, dubbelklik op Systeembeheer en dubbelklik dan op Computerbeheer. 3. In de computerbeheer 'boom', klik je op Opslag en vervolgens op Schijfbeheer. 4. Rechterklik op de DVD-ROM of CD-ROM drive of de disk die het Operating Systeem (Windows) bevat. Vervolgens klik je op Stationsletter en paden wijzigen ... 5. Klik de juiste letter aan, klik op Wijzigen en vervolgens op OK en Sluiten. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Uhm Far Cry 2 heeft toch niet eens een Demo? Dus misschien is dat het probleem al wel. Reageren
js007 Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) het is mijn achtergrond dat van far cry 2 het zijn andere demo's zoals van 007 en zo @big boss: ik heb aleen driver g nodig maar ik vind het nergens Bewerkt: 9 oktober 2008 door js007 Reageren
js007 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 exuzes voor dubbelpost maar waar kan ik driver g vinden ? Reageren
.Senne Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) exuzes voor dubbelpost maar waar kan ik driver g vinden ? zoals big boss al zei denk ik. je moet een driver met een bepaalde letter veranderen in driver g door de letter achter die oude driver te veranderen in g. EDIT: voorbeeld voor de duidelijkheid: driver C => driver G dus de 'c' (of andere letter) die er al staat, veranderen in een 'g' dat is toch wat ik opmaak uit big boss zijn verhaal. Bewerkt: 12 oktober 2008 door senneken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.