Jump to content

Run time error bij opstarten pc

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

De laatste tijd heb ik wat probleempjes met mijn pc. :7

Nu is er nog maar een probleempje bijgekomen. :duh:

Ik krijg namelijk een runtime error als ik mijn pc opstart. :duh:

Screen:

post-94766-1222970556_thumb.jpg

Heeft het misschein iets met outlook expres te maken? (Er staat outlook in weet-je-wel :7 )

Ik ben DOM op dit soort gebied,dus kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt! :)

PS:Let niet op de achtergrond foto,dat ben ik die met mijn karting club een drift meeting aan het houden ben. 8)

Bewerkt: door PiekeTheCat

Ik heb slechts een klein beetje verstand van SMTP, dat word namelijk ook gebruikt bij websites. SMTP is een progje waarmee je e-mails kunt verzenden(en bij outlook ook ontvangen).

Waarschijnlijk helpt het opnieuw installeren dus wel :Y

Ik heb zelf ooit een probleem gehad met SMTP dat m'n virusscanner het als een virus aanzag. Maar ik denk niet snel dat bij outlook dit het geval is.

PS:

Vista uitstraling in XP heh :D

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!

Nope het is geen Vista uitstraling het is de Royale Noir skin,standaard xp maar dan in het zwart. :)

Kan je even meer uitleg geven over dat herinstaleren? ^_^

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst:

owkeej :bonk:

Maar heb je een cd van Office 2007 of Office 2003? Daar zit meestal outlook bij. Anders weet ik niet of je outlook gebruikt, maar dan moet je outlook alleen verwijderen om die error weg te krijgen.

Start > Configuratiescherm > Software > Zoek naar outlook en dan verwijderen klikken. Daarna kan je het ook opnieuw installeren als je die cd hebt.

Geplaatst:
Is er echt geen manier zonder outlook te verwijderen die error te stoppen?

Ik weet niet zeker of dit gaat helpen..

Download Tuneup Utilities 2007 en installeer het. Na de installatie open je het programma en als het schermpje: ''Tuneup Update'' te voorschijn komt moet je gewoon de nieuwe updates downloaden voor het programma. Ga daarna naar Customize & Analyze > Tuneup Startup Manager. Nu zie je alle programma's die openen als je computer opgestart is. Zoek ''Outlook'' (of iets dat er mee te maken heeft op), unvink en delete het.

Doe ook voor de zekerheid nog even een scan van je registry via > Clean up & Repair > Registry Cleaner.

Succes. :Y

Het is niet helemaal ontopic, maar hier wil ik toch echt even op reageren:

Ik heb slechts een klein beetje verstand van SMTP, dat word namelijk ook gebruikt bij websites. SMTP is een progje waarmee je e-mails kunt verzenden(en bij outlook ook ontvangen).
Ten eerste is SMTP geen 'progje' en ten tweede wordt SMTP (aan de kant van de cliënt) zelden gebruikt voor het verzenden van mails.

SMTP is een protocol dat (meestal) gebruikt wordt bij het verzenden van e-mails. SMTP verkeer gaat vaak over poort 25. Alle andere informatie haal je maar van WikiPedia. Het kleine beetje verstand dat je zegt te hebben van SMTP trek ik in twijfel.

PiekeTheCat: al hier gekeken?

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Voer de volgende stappen uit:

- Ga naar Start

- Klik op Uitvoeren...

- Type het volgende:

msconfig

- Druk op OK of Enter.

- Ga naar het tabblad Opstarten.

Nu zie je een lijst met alle programma's die opstarten met Windows.

Zoek naar iets van Outlook en haal daar het vinkje weg.

Ook andere dingen die onnodig zijn kun je wegvinken.

Let op: Sommige dingen moet je aanlaten, die zijn nodig voor Windows of andere software/apparatuur.

Klik vervolgens op Toepassen en daarna OK.

Hopelijk helpt dit je probleem oplossen. ;)

Mvg,

Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...