Alphaxus Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 Dag Niko's, ik heb vandaag de storyline uitgespeeld en ik vond het vanaf het begin een geweldige game. Ik was toch wel trots op mezelf dat ik de storyline had uitgespeeld. Hoe hebben jullie dit ervaren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 Het voelde alsof ik het nog nooit had uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 Hey, ik heb de storyline al 3 keer uitgespeeld en elke keer was het leuk. Ik vond het een beetje makkelijk in vergelijking met andere Gta's. Maar het blijft leuk, omdat het GTA is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denimo Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb em nu 2x uitgespeeld en alle 2 de keren vond ik het echt vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) ja ik moet toegeven het gaat heel makelijk ! Als je kijkt naar gta3 kwam ik vaak niet eens verder dan het eerste eiland ! maar het blijft het vetste spel dat ik tot nu toe gespeeld heb ! Bewerkt: 3 oktober 2008 door maus1994 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twinskyh Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik vond het ook geweldig om de (ook best geweldige) storyline uit te spelen! Geweldige game! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 goedzo zondercheats? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 goedzo zondercheats? Ik wel, was te makkelijk waardoor je geen cheats nodig hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 ik vond het egt een vette game, maar het is wel lastig om hem helemaal 100% uit te spelen, met al die duiven en zo] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 als je al die duiven wil doden ,kijk je gewoon op wikigta ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vesa Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 als je al die duiven wil doden ,kijk je gewoon op wikigta ! of op www.whattheydontwantyoutoknow.com op een computer. ik heb daar ook een keer een bericht van gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thagtaking Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 De storyline was veel te makkelijk, het is veel moeilijk om call of duty4 op veteran uit te spelen hoor geloof me. alleen die submissions die zijn nog moeilijker dan de storyline zelf das wel vreemd opzich verder die pidgeons verzamelen dat is voor mij meer irritant dan dat ik het nou zo leuk vind die dinge verzamelen... die unique stunts zijn dan wel weer leuk. het zijn er gelukkig ook maar 50 en geen 200 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thierry14Henry Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb de storyline ook uitgespeeld, ik vond het echt een mooi verhaal En nu die stomme dingen verzamelen Ik heb zo'n boek van GTA IV, staat alles in, maar het is zoooo saai, 200 van die stomme duiven En dan nog die Unique Stunt Jumps Maar de hoofdmissies vond ik wel cool, vooral wanneer je mot had met de politie Bewerkt: 5 oktober 2008 door Thierry14Henry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vesa Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 de story line was echt fantastisch, maar de extra missie's zijn ook wel leuk om te doen vooral de most wanted lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 Was een erg leuke game. Zoals meerdere mensen zeggen, was het wel gemakkelijk. Maar gezien de goede graphics ed was het één van de leukste game's die ik heb gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.