Jump to content

Storyline uitspelen met of zonder cheats?


Nstyle08Z

Recommended Posts

Hallo,

Ik ga GTA IV direct kopen als het uitkomt voor de PC en ik wil weten als jullie de storyline met of zonder cheats gaan/hadden uitspelen/uitgespeeld? Als ik GTA IV voor de PC heb, dan ga ik de storyline zonder cheats uitspelen. Diegene die GTA IV nog gaan kopen, bewijs maar wat je waard bent en toon hoe goed je bent en speel het spel uit zonder te cheaten! Eerlijk zijn, durf te laten zien dat je minder goed bent in GTA IV. Veel succes in GTA IV!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog niet als het moeilijk of gemakkelijk is om de storyline uit te spelen maar in ieder geval ga ik het met 0.0% cheaten doen. Ik bedoel voor de storyline hé, maar na de storyline als het uitgespeeld heb dan wel.

Bewerkt: door Nstyle08Z
Link to comment
Delen op andere websites

cheats...das jaren geleden dat ik er nog eens eentje heb ingevoert...

(gta sa storyline voltooit zonder cheats, vele andre gta's ver gekomen zonder cheats (daarna ging ik bijv. een ander spel doen) nu bezig met gta IV (ps3) uit te spelen zonder cheats)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook buiten de missies wel eens een cheat doen voor een auto of politie weg te doen (tot dat ik ze beu geraak, dat word in ieder geval nooit :)). Maar zeker niet voor wapens of levens (tenzij ik door de politie achterna zit )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb spelletje al een tijd en ik voltooi de 100% altijd zonder cheats. De storyline is op zich al erg makkelijk en om het nog makkelijker voor mezelf te maken met cheats zie ik dan niet zitten. Als je tijdens een missie in levensnood zit is het altijd spannend om te zien hoe ver je het kan schoppen en hoe en waar je dekking zoekt. Als je bijvoorbeeld de health-cheat gebruikt is de missie al snel voltooid en heb je er in mijn ogen geen moeite voor gedaan. Natuurlijk gebruik ik wel eens cheats maar dat is meestal na de 100% en ik save er in ieder geval nooit mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb spelletje al een tijd en ik voltooi de 100% altijd zonder cheats. De storyline is op zich al erg makkelijk en om het nog makkelijker voor mezelf te maken met cheats zie ik dan niet zitten. Als je tijdens een missie in levensnood zit is het altijd spannend om te zien hoe ver je het kan schoppen en hoe en waar je dekking zoekt. Als je bijvoorbeeld de health-cheat gebruikt is de missie al snel voltooid en heb je er in mijn ogen geen moeite voor gedaan. Natuurlijk gebruik ik wel eens cheats maar dat is meestal na de 100% en ik save er in ieder geval nooit mee.

ik heb laatst nog een schietmissie (ik weet ff niet meer welke) gehaald met nog maar een heel klein beetje health :bonk: was inderdaad best spannend (als ik het niet haalde kwam mijn woordenboek genaamd ''scheldwoorden'' tevoorschijn)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel ook de storyline uit zonder cheats (PS3).

Echter dat de ene het niet moeilijk vind wil niet zeggen dat niemand het moeilijk vind.

Persoonlijk heb ik de missies, binnen welk GTA-spel dan ook, nooit echt onmogelijk gevonden. Echter moet je sommige missies een aantal keer proberen.

Dus dat kan de reden zijn dat er gecheat wordt.

Ook heb ik van sommige posts op het forum gelezen dat cheaten het leuker maakt ??

Dus dat zou ook nog een reden kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe verder je in de storyline komt, hoe moeilijker het wordt.

Ik heb na een bepaalde tijd begonnen met cheaten, omdat het te moeilijk voor mij werd zonder cheats.

Nu spawn ik altijd Turismo's of Comet's om ze dan voor een grote smak geld te verkopen aan Stevie.

Bewerkt: door Alphaxus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem 1 keer uitgespeeld zonder cheats ,

En 1 keer met cheats , ook heb ik alle keuzes bij de eerste keer uitgespeeld omgedraait.

dus als je kan kiezen : vermoorden of laten leven en ik heb bij de eerste keer leven gedaan ,heb ik

bij de 2de keer het gastje vermoord . dan krijg je soms een kleine nieuwe verandering in je spel !

vooral op het einde :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...