Jump to content

Storyline uitspelen met of zonder cheats?


Nstyle08Z

Recommended Posts

heb m 2x uitgespeeld.1x met cheats en de 2e keer zonder

dan heb je hem toch 3x uitgespeeld :? 1x met en 2x zonder ?

Welnee, hij bedoelt dat hij de storyline te samen 2x heeft uitgespeeld, dus 1x met cheats en 1x zonder cheats.

2x uitgespeeld {1x met cheats | 1x zonder cheats

-

snap je het nu?

Bewerkt: door Nstyle08Z
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de storyline helemaal uitgespeeld zonder cheats. Er is gewoon bijna geen fun aan met de cheats van GTA IV. De missies zijn al zo makkelijk als iets, en als er dan al eens een moeilijke is, zie ik dit als een uitdaging. :D

De cheats zijn trouwens veel moeilijker in te voeren, vind ik. Want als ik m'n GSM opsteek met de politie achter me aan, schieten ze altijd op mij, en mag ik opnieuw m'n GSM nemen. :duh:

Wel gebruik ik soms cheats (maar ik save achteraf niet, en ik doe er ook geen missies mee) om een beetje fun te hebben. Dan neem ik mooie wapens en een Annihilator en test ik de mooie graphics en pest ik de politie. Maar er zijn wel geen leuke cheats zoals in GTA San Andreas, want dan kon je pas echt plezier maken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de xbox de eerste keer de storyline uitgespeelt zonder cheats, voor de 100% en 2e storyline gebruik ik alleen vehicles cheats. En na de 100% ga ik volledige mayhem creëren in liberty city.

Bewerkt: door Smeets
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe altijd zonder cheats en wil 0 keer wasted en 0 keer busted :tu:

Tis gelukt, de storyline uitspelen, nu nog de rest :Y

Ik heb ook Vice City, San Andreas en Vice City Stories en ik heb bij allemaal zonder cheats de 100% gehaald, bij VCS zelfs 2 keer, omdat ik een keer per ongeluk mijn savegame had verwijderd :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe altijd zonder cheats en wil 0 keer wasted en 0 keer busted :tu:

Tis gelukt, de storyline uitspelen, nu nog de rest :Y

Ik heb ook Vice City, San Andreas en Vice City Stories en ik heb bij allemaal zonder cheats de 100% gehaald, bij VCS zelfs 2 keer, omdat ik een keer per ongeluk mijn savegame had verwijderd :ch:

Amai! Jij bent een goeie gamer!

offtopic: Welkom op GTAforum!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal hem zonder cheats doen.

Toen ik de titel Storyline uitspelen met of zonder zag daarna zag ik niks wist ik dat er stond daarna uit mijn hoofd dat er cheats stond.

Edit: Ik ben met San andreas ook 0x wasted en busted.

Edit: Waarom zonder cheats omdat het leuker is anders is het heel erg makkelijk en dan begin je te vervelen.

Dan is bevoorbeeld voor de politie vluchten niks meer aan omdat je oneindig leven cheat en zo hebt gedaan.

Bewerkt: door zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...