Beany Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb het eigenlijk altijd al gehad, maar nu begin ik me er pas echt aan te ergeren. GTA SA MP valt soms gewoon terwijl er niet echt iets aan de hand lijkt te zijn uit. Ik krijg dan de volgende melding nadat hij is uitgevallen: Weet iemand hier een oplossing voor? Als dit al eens eerder ergeng gemeld is: sorry, ik kan het in ieder geval niet vinden. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) Dat ligt niet aan je PC, maar aan de server zelf. De server heeft te véél auto's gespawnen, of de server heeft te véél commands. Daarvan spaced je PC, en hij valt uit! Bewerkt: 2 oktober 2008 door Ottoman 47 Reageren
Beany Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Oke, dat kan wel kloppen, want er worden daar inderdaad veel auto's gespawned en veel commands gebruikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.