Yohan Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ik was op zoek naar een site waar ik leuke maps kan downloaden toen ik dit topic bedacht... (niet gevonden trouwens) Welke Counter-Strike spelen jullie? Counter-Strike is al een ouwe maar nog altijd succesvolle game, ik heb laatste Condition Zero gekocht waar je dan ook weer CS 1.6 bij kreeg. Volgende maand koop ik denk ik Source
Dennizzzz Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) Ik was op zoek naar een site waar ik leuke maps kan downloaden toen ik dit topic bedacht... (niet gevonden trouwens)Welke Counter-Strike spelen jullie? Counter-Strike is al een ouwe maar nog altijd succesvolle game, ik heb laatste Condition Zero gekocht waar je dan ook weer CS 1.6 bij kreeg. Volgende maand koop ik denk ik Source Ik heb source dacht ik .. nu je toch een topic opend...Hoe zet ik de levels in de game?? want ik heb hier een topic over gemaakt maar geen reactie op gekregen.. DUS:: Hoe zet ik nieuwe gedownloade levels in counter strike source...?? (sorry voor het gaan van offtopic) Nou ik speel dus CS:source maar niet online... Speel gewoon met bots Voor de CS liefhebbers: (je mag hem gebruike ) [Had niks te doen] Dennizzz Bewerkt: 29 maart 2005 door Dennizzzz
Sasuke Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ik speel(de) CounterStrike Source. Maar nu heb ik ' m niet geinstalleerd ( werd vaag met die nieuwe CT skin ).
zupadomien Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 ik speel er af en toe eens op een demo waar counter-stike opstaat
danny24 Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 ik speel er af en toe eens op een demo waar counter-stike opstaat ik ook omdat psn down ligt . nog steeds een leuk spel .
Shotyoudie Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 ik speel er af en toe eens op een demo waar counter-stike opstaat ik ook omdat psn down ligt . nog steeds een leuk spel . Ik denk niet dat PSN in 2005 ook down was. Nice bump anyway Om maar ot te blijven: ik heb source en source beta
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Een bump in een topic uit 2005 is echt not done.
Recommended Posts