kasco Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 help allemaal ik wil die borden die langs de weg staan wil ik mijn zelfgemaakte foto opzetten HOE ? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 mischien heb je hier wat aan: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33044 en als je de tut gevold hebt mischie ook deze: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13311 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 help allemaalik wil die borden die langs de weg staan wil ik mijn zelfgemaakte foto opzetten HOE ? Dat moet je met de IMGTool doen, en de txd eruit halen. Die txd vind je met een programma waarvan ik niet weet hoe die heet. En als je die dan hebt gevonden open je hem met de TXD-Editor. Dan exporteer je hem en bewerk je hem. @GTA Master 1: Je sig is veels te groot. Reageren
kasco Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 dankje maar weten jullie wat ik moet zoeken in IMG-TOOLS??? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 dankje maar weten jullie wat ik moet zoeken in IMG-TOOLS??? open het gta3.img bestand en check de link die ik je geven heb of daar borden bij staat (volgens mij niet) als hij niet in die link staat moet je het daar even vragen (of hier! ) Reageren
kasco Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 ik heb nu eindelijk de naam van een bord: billbrdlan2_08 maar nu heb ik nog een probleem:( als ik die naam op IMG tools zoek krijg ik alleen: billbrdlan2_08.dff geen .TXD bestandje weet iemand hoe ik dat .TXD bestandje kan krijgen of hoe ik een .dff kan bewerken Reageren
kasco Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 kan iemand me helpen Reageren
Beagle Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Zoek met de mapviewer het bilboard op en selecteer die. Dan zie je de dff én txd naam Klik <-- Dit is een nieuwe versie, ik weet niet of ie goed werkt want ik heb namelijk versie 0.1 BTW: Post niet "Kan iemand me helpen" na 1 dag, iedereen is meestal pas in de avond beschikbaar Grz, Beagle Bewerkt: 4 oktober 2008 door Beagle Reageren
kasco Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 dankje man ik heb hem gedoawnload maar ik zie geen beeld alleen allemaal dingen links maar de rest is zwart Reageren
Beagle Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Dan moet je op het vinkje drukken bij welke stad jij wil zien. LAe2 is bijvoorbeeld de omgeving van Grove Street met Stadium etc. Grz, Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.