Jump to content

Metallica

Metallica & Death magnetic  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je van Metallica?

• Echt Geweldig, I Like :D.
      12
    • Niet (Meer) mijn ding.
      6
    • Kheb er van gehoord.. blijkt goed/Slecht Te zijn
      1
  2. 2. Death Magnetic ( Nieuw Album ) Wat vinden jullie ervan?

• Wel vet.. Luister het elke dag wel :P
      7
    • ahh ik download het wel een x :S No Hurry
      5
    • Ben nog aan het sparen voor de hele box met alle extra's
      0
    • Ken het niet eens.. Wil ik ook niet.
      7

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Mensen

Ik heb dit Topic geopend omdat ik zelf veel van Metallica hou. En als ik soms eens rondkijk in het ledenmenu zie ik dat

somige mensen van dat soort muziek houden. En zelf koos ik bij ''Wat vind je van Metallica?'': Echt Geweldig. I Like:D

En bij Death Magnetic : Wel vet.. Luister het elke dag wel :puh:

Enjoy With This Fresh, New Poll ^_^

:cya::klap:

Geplaatst:

hoi hoi big smoke,

ik vind het liedje dat ''ben buja'' op youtube in ''stunt montage 1'' gebruikt wel vet...voor de rest ken ik die gasten niet echt.

Geplaatst:

Metallica is niet echt mijn muziek, geef mij maar Rap of R&B. Maarja, smaken verschillen nou eenmaal. Daar kan je niks aandoen. :)

Geplaatst:

Super muziek! :tu:

Ik luister al vele jaren met veel plezier naar :Y

Hoewel ik het album St. Anger erg slecht vond, hebben de heren het met Death Magnetic het weer goed gemaakt.

Van alle nummers vind ik 'Dyers Eve' van het album "And jusitice for all" het leukste om naar te luisteren.

Geplaatst:

Oude Metallica > Nieuwe Metallica.

Alhoewel dit album best aardig is, St Anger was namelijk een enorme domper.

Geplaatst: (bewerkt)
St Anger was namelijk een enorme domper.
En hoezo dat ? Want ik weet niets over dat, dus vertel . Bewerkt: door 1973
Geplaatst: (bewerkt)

Het nieuwe album is afschuwelijk. Ik snap niet hoe mensen ooit konden verwachten dat Metallica terug zou keren naar hun "roots". Hun roots hebben ze allang al verworpen door über-commercieel te worden en die rechtzaak tegen Napster aan te spannen.

Even los daarvan, je zou verwachten dat hij na 30 jaar nog wel wat ervaring heeft opgedaan, maar Lars speelt nogsteeds zo strak als een 80-jarig hoertje :7

Overal hoor ik mensen zeggen "dit is echt weer oldschool Metallica!" of "een hele verbetering na St. Anger"... Ja, maar hoe moeilijk was het om na een drol zoals St. Anger een 'beter' album uit te brengen?

Oh, en voor de duidelijkheid... JA, ik heb het hele album beluisterd. Het eerste nummer is "ok", meer niet. En speciaal om Lars "the finger" te geven heb ik het braaf gedownload :7

Bewerkt: door Sdajafol
Geplaatst:

Metallica heeft zeker hele goede muziek en ik luister er graag naar, maar een echte fan ben ik niet. Ik ken maar enkele nummers. Ik zie nu dat ik er slechts 4 in mijn afspeellijst heb staan: One, The Day That Never Comes, Master of Puppets en (natuurlijk) Enter Sandman. Niet bijzonder veel dus, want mijn afspeellijst is best wel heel erg groot. Ik kan niet echt vergelijkingen maken tussen de 'oude' en 'nieuwe' Metallica, daar ken ik de groep niet goed genoeg voor.

Geplaatst:

Mijn vader is een grote fan van Metallica en dat heb ik dan een beetje over genomen. :)

Ik ben vooral fan van Iron Maiden. 8)

Terug naar Metallica :puh: :

Ik vind een paar liedjes echt vet zoals Nothing Else Matters,Master Of The Puppets,One maar vooral van Enter Sandman. :)

Voor diegene die het liedje niet kennen:

Hell Yeah! 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...