Jump to content

Battlefield bad company demo (ps3) kan niet meer online

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik vind BF bad company een super game. ik heb de game helaas niet (maar ben eerst nog wel zoet met gta iv). wel speel ik vaak de demo online. maar sinds een paar dagen kan ik dit niet meer. ik kan og wel inloggen, mijn stats en unlocks bekijken. MAAR zodra ik een game laat zoeken zegt hij aldoor dat hij geen ranked (of unranked) servers kan vinden..na 10x proberen ook niet.

liggen de ea servers soms plat??

of ligt het aan mij??

help me plz

alvast bedankt gta master 1

Geplaatst:
hallo,

ik vind BF bad company een super game. ik heb de game helaas niet (maar ben eerst nog wel zoet met gta iv). wel speel ik vaak de demo online. maar sinds een paar dagen kan ik dit niet meer. ik kan og wel inloggen, mijn stats en unlocks bekijken. MAAR zodra ik een game laat zoeken zegt hij aldoor dat hij geen ranked (of unranked) servers kan vinden..na 10x proberen ook niet.

liggen de ea servers soms plat??

of ligt het aan mij??

help me plz

alvast bedankt gta master 1

als je nog wel je unlocks en stats kan bekijken lijkt het me niet dat de EA servers plat zijn

Ik zelf speel de demo ook soms, maar het kan dan zijn dat er niet genoeg mensen zijn die op dat moment een spel zoeken om echt een spel te spelen...

Geplaatst: (bewerkt)

Dat klopt. De servers van de demo zijn grotendeels gesloten omdat je volgens ea lang genoeg heb kunnen spelen. Met andere woorden: Wil je goed online kunnen spelen zal je het echte spel moeten kopen. Zeker de moeite waard aldus mij. Je hebt ook veel meer maps en conquest mode in de echte.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
Dat klopt. De servers van de demo zijn grotendeels gesloten omdat je volgens ea lang genoeg heb kunnen spelen. Met andere woorden: Wil je goed online kunnen spelen zal je het echte spel moeten kopen. Zeker de moeite waard aldus mij. Je hebt ook veel meer maps en conquest mode in de echte.

dus ik kan nu bf bc helemaal niet meer online spelen :cry: ??

o en de game lijkt me prachtig inderdaad...maar ik ga hem eerst nog niet kopen...heb gta 4 nog maar 2 weekjes en ik denk dat het oook niet lang meer duurt tot hij 30 euries gaat kosten in plaats van 60. daar wacht ik zoiezo eerst nog op..

Geplaatst:

hoe weet je dat?

Je weet toch wel bij het online gedeelte de scrollende tekst bovenaan? Daar stond bij de demo een tijdje dat ea de servers grotendeels dicht gooide. Waarschijnlijk heeft gtamaster1 nu pas last daarvan.

Geplaatst:
Je weet toch wel bij het online gedeelte de scrollende tekst bovenaan? Daar stond bij de demo een tijdje dat ea de servers grotendeels dicht gooide. Waarschijnlijk heeft gtamaster1 nu pas last daarvan.

dus binnenkort kan ik er weer op??

Geplaatst:

Nee, als de servers van de demo worden gesloten zullen ze niet meer opengaan. De kans dat je ooit nog online kan zal erg klein zijn. ;)

Geplaatst:

Nee, als de servers van de demo worden gesloten zullen ze niet meer opengaan. De kans dat je ooit nog online kan zal erg klein zijn. ;)

:cry::-( :-( :duh: nou bedankt...maar dat is niet egt goed nieuws...is een van mijn favoriete demo's..en ben ook niet van plan om de full game te kopen...far cry 2 komt.. :puh:

Geplaatst:

:cry::-( :-( :duh: nou bedankt...maar dat is niet egt goed nieuws...is een van mijn favoriete demo's..en ben ook niet van plan om de full game te kopen...far cry 2 komt.. :puh:

Die kan heb je eenmaal met demo's. ;)

Ik zag trouwens nog een nieuwtje voor de genen die niet hebben gepreorderd, de demo niet gespeelt en de nieuwsletter niet hebben. Je kan de "find alle five" wapens daarvan nu gratis krijgen. De veteran wapen blijft wel nog exlusief.

http://badcompany.ea.com/news/entryid/25743/

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...