CEmil Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Als ik GTA wil opstarte, krijg ik zon CDtje te zien, daarna komt er een fout (Er is een fout opgetrede ......) Ik heb geprobeert: -User files deleten -Vaak genoeg herinstalleren -Combaliteit (ofzo) veranderen -Alle Mod's etc. verwijdere Ik wil het echt spelen, ik heb Windows Vista.. Hoop dat iemand me kan helpe Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Je moet m zowieso als administrator uitvoeren en misschien helpt downgraden Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Heb je V2 van SA? Of V1? Als je V2 hebt moet je SA Downgraden. Of heb je een Illegale SA? Omdat je SA niet opstart, dan heb je een Crack nodig. Maar daar helpen we jou helaas niet verder mee. Reageren
CEmil Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Je moet m zowieso als administrator uitvoeren en misschien helpt downgraden Dit heb ik al gedaan, werkt ook niet. En GTA Haas, ik heb geen Illigale versie van SA, ik heb gewoon CD alles, ik had vroeger een andere PC, daar zat XP op, en daar werkte ie perfect op. Nu heb ik een nieuwe PC (die wel 100x beter is), met vista, maar hier werkt ie niet. Ik ga even proberen wat jij zei GTA Haas, dan Edit deze bericht wel ff. EDIT: Ik kan GTA spelen, maar niet modden. Zodra ik iets verander, of ga patchen, meteen doet ie het niet meer. Komt dit door vista? of doe ik iets fouts? Bewerkt: 3 oktober 2008 door CEmil Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Als ik GTA wil opstarte, krijg ik zon CDtje te zien, daarna komt er een fout (Er is een fout opgetrede ......)Ik heb geprobeert: -User files deleten -Vaak genoeg herinstalleren -Combaliteit (ofzo) veranderen -Alle Mod's etc. verwijdere Ik wil het echt spelen, ik heb Windows Vista.. Hoop dat iemand me kan helpe Dit probleem had ik ook! maar voor ik het uitleg even 1 tip: verwijder NOOIT de map GTA san andreas user files! als je dit doet kan je geen savegame's meer downloaden, en als je deze map terug wil hebben moet je gta opnieuw instaleren! maar nu mijn oplossing: toen ik op het icoontje drukte, kreeg ik ook een cd, en dan een venster met GTA san andreas werkt niet meer bla bla... Toen had ik eerst alles wat met gta te maken had verwijdert, sami, alle mods, IMGTOOL, gewoon alles ! Toen had ik GTA san andreas ge uninstald, gekeken of ik nog gta files over had (/C:/progam files/rockstar games/GTA san andreas) toen heb ik de hele map rockstar games verwijdert, en 1 dag gewacht (geen idee of dis nodig was) Toen kon ik GTA weer normaal instaleren en kon ik het gewoon spelen! succes met je probleem flippie13 Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Dit probleem had ik ook! maar voor ik het uitleg even 1 tip: verwijder NOOIT de map GTA san andreas user files! als je dit doet kan je geen savegame's meer downloaden, en als je deze map terug wil hebben moet je gta opnieuw instaleren! maar nu mijn oplossing: Pure onzin, die map wordt gewoon aangemaakt als je GTA SA opstart/savegames opslaat. Als dat niet gebeurt, kan je het altijd nog zélf aanmaken. De inhoud wordt vanzelf aangemaakt (wat alleen uit 'gta_sa.set' en de savegames + nog een paar mappen voor je screenshots en muziek). toen ik op het icoontje drukte, kreeg ik ook een cd, en dan een venster met GTA san andreas werkt niet meer bla bla... Toen had ik eerst alles wat met gta te maken had verwijdert, sami, alle mods, IMGTOOL, gewoon alles ! Toen had ik GTA san andreas ge uninstald, gekeken of ik nog gta files over had (/C:/progam files/rockstar games/GTA san andreas) toen heb ik de hele map rockstar games verwijdert, en 1 dag gewacht (geen idee of dis nodig was) Toen kon ik GTA weer normaal instaleren en kon ik het gewoon spelen! succes met je probleem Een dag wachten lijkt mij onnodig, enkel opnieuw opstarten wil nog wel eens helpen (zodat al je wijzigingen die je hebt aangebracht worden opgeslagen).Kijk anders nog eens hier [], daar wordt over een soortgelijk probleem gepraat. Edit: Wat verander je trouwens? Gewoon auto's, multiplayers of maak je 'main.scm' modificaties? Bewerkt: 7 oktober 2008 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.