Jump to content

GTAIV vraagje


Muay Thai

Recommended Posts

Of je gelijk Online kan is volgens mij nog onbekend.

Alleen een nadeel, wanneer je een slechte server hebt(hoge ping), krijg je erge lag.

Want denk dat iemands pc als server moet hebben, en dus niet de kwaliteiten gaat krijgen zoals bij Sony of Microsoft.

Want anders, welke bedrijf host voor iedereen, juist, niemand die dat doet of R* zelf, maar dat denk ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

rockstar heeft bekend gemaakt dat gta 4 voor de pc er zelfs wat beter uit gaat ziet dan de ps3/xbox 360 versie...maar dan moet je alles natuurlijk wel maximaal instellen en daar is een krachtig pctje voor nodig! ^_^

ik hou het bij de ps3 versie _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Zal GTAIV ook voor op de PC zulke mooie graphics hebben als voor op de PS3 en de Xbox360?

In tegenstelling tot de consoles is een pc volledig zelf aan te passen. Ik denk dus dat bij optimale tuning je met een pc betere beeldkwaliteit kan bereiken dan met een console. Op de consoles is de beeldkwaliteit echter continue exact gelijk, iets wat op een pc dan weer moeilijk haalbaar is; je pc heeft tenslotte qua CPU meer dan alleen je game.

Mijn mening? Een next gen console hoeft je nog maar €180,- te kosten als je de basis-console neemt, de games zijn even duur als op de PC: Koop een console! :dans:

Aanbiedingen v.a. €180,-

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor nieuwe dingen kun je allemaal in GTAIV? bijv. gebouwen in? of vliegen? nieuwe wapens? of hoe is de camera besturing etc...

Voor deze vraag moet je maar even in het GTA IV deel van het forum kijken (dit deel dus).

Dan zal je antwoorden op je vragen krijgen maar om hier nu het hele forum deel van GTA IV samen te vatten :bonk:

Dus gewoon even lezen en dan weet je meer :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor nieuwe dingen kun je allemaal in GTAIV? bijv. gebouwen in? of vliegen? nieuwe wapens? of hoe is de camera besturing etc...

De meeste dingen zijn nog niet bekend. Het enigste wat bekend is, is dat je een replay functie zal hebben, waarmee je achteraf nog het camerastandpunt en dergelijke kan veranderen. Ook zullen er waarschijnlijk meer multiplayermogelijkheden zijn, en de graphics zullen iets gedetailleerder en dus beter zijn.

Edit: oh ik dacht dat je bedoelde vernieuwingen in de PC versie.

Nouja, de vernieuwing t.o.v. de andere GTAGames zijn veel te veel om op te noemen. :7

Maar ik zal er een paar geven:

  • Je hebt de mogelijkheid om vrienden en vriendinnen op te bellen, en er mee uit te gaan.
  • De graphics en psychics zijn honderden keren beter.
  • Vele submissies zitten nu anders in elkaar. Zo zal je voor de Vigilante missies bijvoorbeeld moeten inbreken in de computer. Voor een 100% checklist kijk je hier even, dan zie je verschillende submissies.
  • Je kan in veel meer huizen.
  • De besturing is iets veranderd, maar je kan het ook op de classic besturing zetten.
  • Voor de rest is het bijna allemaal een heel ander systeem. ^_^

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me ook beetje vertellen hoe het allemaal begint bijv. met de save house garage's, gewoon even kort samengevat beeld over GTAIV.

Je begint met een save house dat in een soort appartementje is. Geen enkel save house (in totaal zijn er 5) heeft garage's maar parkeervakken vlak voor het huis staan, en daar kunnen ongeveer 2 auto's in.

Link to comment
Delen op andere websites

rockstar heeft bekend gemaakt dat gta 4 voor de pc er zelfs wat beter uit gaat ziet dan de ps3/xbox 360 versie...maar dan moet je alles natuurlijk wel maximaal instellen en daar is een krachtig pctje voor nodig! ^_^

ik hou het bij de ps3 versie _O_

inderdaad, en niet iedereen heeft ie, dus kijk eerst wel ff

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...