Jump to content

Nitro op auto's help


Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik heb al eens vaker geprobeerd nitro op auto's en motors te krijgen,

maar ik kom er niet echt uit,hoe ik nitro op auto's krijg (als ej op 2 drukt dan heb je nitro)

zou iemand mij misschien willen helpen.??

alvast bedankt!

Grtz RecroMancer

Geplaatst:
Daar is gewoon een cheat voor.

Yeah Right een Cheat voor ONLINE wrm plaats ik het in SA:MP [sCRIPTING] :duh:

Geplaatst:

Huhuhu een cheat?

Heb je dit al geprobeerd?

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)

{

AddVehicleComponent(playerid, 1010);

return 1;

}

Geplaatst:
Huhuhu een cheat?

Heb je dit al geprobeerd?

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)

{

AddVehicleComponent(playerid, 1010);

return 1;

}

nou er gebeurt niks in mijn server 2 werkt niet schietknop werkt niet :l

AddVehicleComponent(playerid, 1010);

en waar staat dat voor?

Toch bedankt

Grtz RecroMancer

Geplaatst:
AddVehicleComponent(playerid, 1010);

Dat staat voor wat er aan een voertuig moet worden toegevoegd, en 1010 is het id van NOS.

Hmm ik probeer even wat anders.

Geplaatst:
AddVehicleComponent(playerid, 1010);

Dat staat voor wat er aan een voertuig moet worden toegevoegd, en 1010 is het id van NOS.

Hmm ik probeer even wat anders.

ok ik w8 wel :] :klap:

Geplaatst:

Ik Heb het! (of zoals Archimedes: ''Eureka!'')

Bovenaan je script zet je:

#include <a_samp>

new voertuig; //dit moet in dit rijtje staan

Dan zoek je bij OnGameModeInit welke voertuigen NOS moeten hebben. Dus bijv. je wilt dat je taxi's bij LVA wel nitro hebben maar de legerwagens bij A51 niet. Dat doe je dus zo:

voertuig = AddStaticVehicle(420, 1712.032, 1461.680, 10.527, 165.92, -1, -1); // Bij elk voertuig dat nitro moet hebben zet je ''voertuig = '' neer voor AddStaticVehicle

voertuig = AddStaticVehicle(420, 1707.172, 1437.435, 10.444, 177.46, -1, -1);

AddStaticVehicle(433, 295.424, 1854.277, 18.077, 270.60, -1, -1); // Als je bij een voertuig geen nitro wil hebben moet je er gewoon niks voorzetten

AddStaticVehicle(433, 296.208, 1865.388, 18.077, 270.54, -1, -1);

AddStaticVehicle(433, 296.447, 1874.754, 18.077, 269.94, -1, -1);

Dan Gaan we naar OnPlayerEnterVehicle:

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)

{

if (vehicleid == voertuig)

{

AddVehicleComponent(voertuig, 1010); // Nitro

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "Nitro is added to the vehicle.");

}

return 1;

}

Geplaatst: (bewerkt)
Ik Heb het! (of zoals Archimedes: ''Eureka!'')

Het was Einstein ;)

[/code]

voertuig = AddStaticVehicle(420, 1712.032, 1461.680, 10.527, 165.92, -1, -1);

voertuig = AddStaticVehicle(420, 1707.172, 1437.435, 10.444, 177.46, -1, -1);

Dit werkt niet (zoals jij wilt dat het werkt)

Laat me uitleggen wat er nou met de 'voertuig'-variabele gebeurt:

new voertuig;  //de waarde van 'voertuig' is nu '0'

voertuig = AddStaticVehicle(420, 1712.032, 1461.680, 10.527, 165.92, -1, -1);
//de waarde van 'voertuig' is nu '1'
voertuig = AddStaticVehicle(420, 1707.172, 1437.435, 10.444, 177.46, -1, -1);
//de waarde van 'voertuig' wordt nu '2'
AddStaticVehicle(433, 296.208, 1865.388, 18.077, 270.54, -1, -1);
//de waarde van 'voertuig' blijft nu '2'
voertuig = AddStaticVehicle(433, 296.447, 1874.754, 18.077, 269.94, -1, -1);
//de waarde van 'voertuig' wordt nu '4'

Bij je OnPlayerEnterVehicle-callback gebruik je

if (vehicleid == voertuig)

en onthoud: 'voertuig' blijft nu '4'

Dus je checkt alleen of 'vehicleid' 4 is. Hij geeft dus alleen het laatste voertuig waarbij je

voertuig = AddStaticBlablabla();

hebt neergezet.

Om het wel te laten werken kan je beter een array maken.

Kijk voor meer info in =>deze post van mij<=

Bewerkt: door =>Sandra<=
Geplaatst:
Ik Heb het! (of zoals Archimedes: ''Eureka!'')

Het was Einstein ;)

[/code]

voertuig = AddStaticVehicle(420, 1712.032, 1461.680, 10.527, 165.92, -1, -1);

voertuig = AddStaticVehicle(420, 1707.172, 1437.435, 10.444, 177.46, -1, -1);

Dit werkt niet (zoals jij wilt dat het werkt)

Laat me uitleggen wat er nou met de 'voertuig'-variabele gebeurt:

new voertuig;  //de waarde van 'voertuig' is nu '0'

voertuig = AddStaticVehicle(420, 1712.032, 1461.680, 10.527, 165.92, -1, -1);
//de waarde van 'voertuig' is nu '1'
voertuig = AddStaticVehicle(420, 1707.172, 1437.435, 10.444, 177.46, -1, -1);
//de waarde van 'voertuig' wordt nu '2'
AddStaticVehicle(433, 296.208, 1865.388, 18.077, 270.54, -1, -1);
//de waarde van 'voertuig' blijft nu '2'
voertuig = AddStaticVehicle(433, 296.447, 1874.754, 18.077, 269.94, -1, -1);
//de waarde van 'voertuig' wordt nu '4'

Bij je OnPlayerEnterVehicle-callback gebruik je

if (vehicleid == voertuig)

en onthoud: 'voertuig' blijft nu '4'

Dus je checkt alleen of 'vehicleid' 4 is. Hij geeft dus alleen het laatste voertuig waarbij je

voertuig = AddStaticBlablabla();

hebt neergezet.

Om het wel te laten werken kan je beter een array maken.

Kijk voor meer info in =>deze post van mij<=

ik heb dit:

new voertuig; //dit moet in dit rijtje staan

[/code]

voertuig = AddStaticVehicle(521,1243.1177,-805.5688,83.7025,181.8177,75,13); //

voertuig = AddStaticVehicle(521,1826.1147,-1374.5552,13.9811,266.6597,75,13); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1826.1974,-1369.8627,13.9820,270.6795,6,25); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1826.1976,-1371.9084,13.9646,272.6818,3,8); //

voertuig = AddStaticVehicle(471,1826.9760,-1365.9172,13.9031,270.8269,103,111); //

voertuig = AddStaticVehicle(481,1871.5769,-1370.0223,13.0469,153.6313,3,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(481,1873.2572,-1370.2710,13.0561,155.3773,6,6); //

voertuig = AddStaticVehicle(444,1831.1772,-1391.8621,13.8699,267.9121,32,42); //

voertuig = AddStaticVehicle(444,1831.0745,-1398.3558,13.7662,268.6488,32,53); //

voertuig = AddStaticVehicle(463,1863.9502,-1393.0918,12.8997,287.9611,0,0); //

voertuig = AddStaticVehicle(463,1863.7389,-1394.5343,12.8930,288.5875,3,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(461,1864.4218,-1370.0353,13.0822,247.4034,6,0); //

voertuig = AddStaticVehicle(461,1864.3882,-1368.5703,13.0841,243.8757,3,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(416,1907.8920,-1356.5714,13.6545,182.9433,1,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(481,1869.3654,-1362.4404,18.6562,310.3461,65,9); //

voertuig = AddStaticVehicle(481,1952.7506,-1379.5529,23.6623,303.1976,46,46); //

voertuig = AddStaticVehicle(513,324.7664,2546.0984,16.4876,178.8663,-1,-1); //

voertuig = AddStaticVehicle(411,-314.7772,1514.3926,75.0846,0.6399,64,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(451,-320.7805,1514.8680,75.0648,1.8547,36,36); //

voertuig = AddStaticVehicle(434,-327.1136,1514.3094,75.3234,2.0313,12,12); //

voertuig = AddStaticVehicle(411,-264.7329,1543.4297,75.0865,135.2888,123,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(471,1826.4222,-1369.0450,13.9036,271.2232,74,91); //

voertuig = AddStaticVehicle(415,423.3983,2471.5598,16.2710,90.3007,25,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(424,385.6400,2471.6328,16.2807,269.4230,2,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(429,423.4313,2465.1643,16.1797,90.5924,2,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(451,423.1978,2459.7871,16.2062,88.8494,125,125); //

voertuig = AddStaticVehicle(480,386.4698,2464.8513,16.2736,271.5632,6,6); //

voertuig = AddStaticVehicle(477,386.7675,2457.7532,16.2551,270.3797,121,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(468,385.7130,2452.0273,16.1691,265.8768,3,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(468,385.7696,2450.8608,16.1690,271.7216,46,46); //

voertuig = AddStaticVehicle(471,385.5618,2446.4353,15.9806,270.9236,103,111); //

voertuig = AddStaticVehicle(471,385.5941,2443.9553,15.9817,269.8093,120,114); //

voertuig = AddStaticVehicle(504,422.7991,2453.0747,16.2987,91.6025,57,38); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,422.2419,2448.6155,16.0742,89.3940,3,8); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,422.2048,2447.2231,16.0659,93.7145,6,25); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,422.3114,2445.9121,16.0706,94.0556,7,79); //

voertuig = AddStaticVehicle(415,423.4694,2442.9097,16.2705,89.2348,36,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(429,423.2462,2437.6611,16.1797,90.9986,1,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(491,387.1256,2439.7271,16.2563,271.7647,71,72); //

voertuig = AddStaticVehicle(424,386.7368,2435.7703,16.2809,269.5701,3,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1277.555542, -1258.685913, 366.254761,180,3,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1286.896240, -1258.781738, 366.254761,180,0,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1277.790039, -1239.724854, 366.254761,180,2,78); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1286.929932, -1239.226074, 366.254761,180,9,23); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1287.010376, -1245.138916, 366.254761,0,3,5); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1277.484131, -1245.143433, 366.254761,0,5,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1286.945068, -1226.546387, 366.254761,0,2,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1277.417236, -1226.305298, 366.254761,0,23,7); //

voertuig = AddStaticVehicle(411, 806.766602, 2653.026855, 180.739502,180,4,5); //

voertuig = AddStaticVehicle(429, 800.377197, 2653.169678, 180.739502,180,6,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(522, 787.646973, 2653.022217, 180.731873,180,3,0); //

voertuig = AddStaticVehicle(522, 781.036865, 2652.742676, 180.731873,180,9,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(506, 774.874573, 2652.580811, 180.731873,180,4,7); //

voertuig = AddStaticVehicle(541, 768.496765, 2652.272949, 180.731873,180,9,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(429, 762.180359, 2652.653076, 180.731873,180,2,8); //

voertuig = AddStaticVehicle(522, 755.234619, 2652.739014, 180.731873,180,0,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(603, 749.372925, 2652.746582, 180.731873,180,0,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(471, 749.506531, 2621.665527, 180.731873,180,3,0); //

voertuig = AddStaticVehicle(482, 755.654724, 2621.679443, 180.731873,180,3,0); //

voertuig = AddStaticVehicle(471, 761.948425, 2621.199951, 180.731873,180,4,0); //

voertuig = AddStaticVehicle(463, 768.611572, 2621.846924, 180.731873,180,9,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(522, 774.903381, 2621.759033, 180.731873,180,1,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(427, 781.294800, 2622.010742, 180.731873,180,8,5); //

voertuig = AddStaticVehicle(451, 787.458984, 2622.020020, 180.731873,180,6,8); //

voertuig = AddStaticVehicle(424, 794.242981, 2621.541260, 180.731873,180,3,0); //

voertuig = AddStaticVehicle(522, 717.971680, 1755.842407, 293.258911,270,5,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(522, 717.994507, 1746.351440, 293.258911,270,7,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(521, 718.067261, 1736.535034, 293.258911,270,8,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(522, 687.647339, 1755.727051, 293.266541,90,3,9); //

voertuig = AddStaticVehicle(522, 687.436523, 1746.296631, 293.258911,90,3,4); //

voertuig = AddStaticVehicle(521, 687.694092, 1736.953613, 293.258911,90,0,9); //

voertuig = AddStaticVehicle(522, 706.560791, 1741.395386, 293.297974,90,0,5); //

voertuig = AddStaticVehicle(522, 698.829773, 1741.427979, 293.305603,270,8,7); //

voertuig = AddStaticVehicle(402,1996.334961, -1679.505737, 153.157318,180,3,8); //

voertuig = AddStaticVehicle(409,2002.900635, -1679.235229, 153.149689,180,5,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(429,2009.241821, -1679.261719, 153.149689,180,7,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(451,2015.685913, -1678.993896, 153.149689,180,8,5); //

voertuig = AddStaticVehicle(448,2021.768188, -1678.667725, 154.047852,180,1,4); //

voertuig = AddStaticVehicle(462,2028.402466, -1678.994995, 153.149689,180,0,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(495,2034.825195, -1679.047485, 153.412109,180,5,1); //

voertuig = AddStaticVehicle(521,2041.565063, -1678.751465, 153.149689,180,3,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,2048.116455, -1678.848022, 153.252426,180,3,8); //

voertuig = AddStaticVehicle(549,1995.649292, -1647.061401, 153.149689,0,9,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(521,2002.618530, -1644.920288, 153.149689,0,6,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(571,2008.978516, -1647.178955, 153.149689,0,3,7); //

voertuig = AddStaticVehicle(559,2015.294189, -1647.179565, 153.149689,0,4,4); //

voertuig = AddStaticVehicle(462,2021.932373, -1647.190186, 153.149689,0,2,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(429,2028.598755, -1646.775391, 153.149689,0,4,8); //

voertuig = AddStaticVehicle(495,2033.898560, -1646.846924, 153.149689,0,9,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,2041.106812, -1646.552368, 153.149689,0,8,7); //

voertuig = AddStaticVehicle(521,2047.585083, -1645.752563, 153.149689,0,4,6); //

voertuig = AddStaticVehicle(471,595.5635,871.8878,-43.7745,276.5844,103,111); //

voertuig = AddStaticVehicle(471,637.2357,833.0610,-43.4799,2.8482,120,114); //

voertuig = AddStaticVehicle(471,677.9578,890.4665,-40.5778,103.9994,74,91); //

voertuig = AddStaticVehicle(471,555.6848,878.0190,-43.9847,257.4206,120,112); //

voertuig = AddStaticVehicle(471,549.7870,827.5789,-30.3834,20.2749,74,83); //

voertuig = AddStaticVehicle(471,689.6696,757.7488,-7.5675,21.0439,120,113); //

voertuig = AddStaticVehicle(468,750.1790,883.1585,-1.4981,111.6315,46,46); //

voertuig = AddStaticVehicle(468,699.5861,992.3135,5.5524,150.6523,53,53); //

voertuig = AddStaticVehicle(468,707.5967,912.4362,-18.9766,162.8924,3,3); //

voertuig = AddStaticVehicle(468,694.2236,843.0386,-27.3539,63.2283,46,46); //

voertuig = AddStaticVehicle(468,683.0340,823.5017,-27.3487,61.9360,53,53); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1659.049072, -1245.777832, 232.372803,180,24,2); //

voertuig = AddStaticVehicle(429,1665.851318, -1245.760742, 232.372803,180,3,8); //

voertuig = AddStaticVehicle(522,1672.366333, -1245.426147, 232.372803,180,7,1); //

en bij onplayerentervehicle dit

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)

{

if (vehicleid == voertuig)

{

AddVehicleComponent(voertuig, 1010); // Nitro

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "Nitro is added to the vehicle.");

}

return 1;

}

en krijg deze fout

C:\DOCUME~1\ADMINI~1\MIJNDO~1\GTASER~1\GAMEMO~1\sas2.pwn(3) : error 010: invalid function or declaration

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.

kan iemand helpe

Geplaatst: (bewerkt)

Wat zegt Sandra net? Lees dat nog eens door ...

Verder moet je om nitro te krijgen:

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_HORN && oldkeys != KEY_HORN) // Als de speler op de toeter drukt (bij mij H)
{
	if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // check of hij wel in een vehicle is
	{
		 AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010); // als dat zo is, voeg nitro toe
	}
}
return 1; // en sluit de functie af
}

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:
Wat zegt Sandra net? Lees dat nog eens door ...

Verder moet je om nitro te krijgen:

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_HORN && oldkeys != KEY_HORN) // Als de speler op de toeter drukt (bij mij H)
{
	if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // check of hij wel in een vehicle is
	{
		 AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010); // als dat zo is, voeg nitro toe
	}
}
return 1; // en sluit de functie af
}

Ik snap het niet ik ben nou eenmaal 11 dus ik snap het ook minder snel :]

en Bigg Boss

Bedankt nu weet ik hoe ik nieuwe public baablablabla kan maken :]

Maar ik zit nog steeds met dat Invalid Function Of Delcaration ,

als iemand die voor me kan oplossen zou ik erg blij zijn,

Grtz RecroMancer

Geplaatst:

Laat Maar ik heb het .o.a. Al opgelost het was dit:

]#include <a_samp>
new voertuig; //dit moet in dit rijtje staan
voertuig =	AddStaticVehicle(521,1243.1177,-805.5688,83.7025,181.8177,75,13); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521,1826.1147,-1374.5552,13.9811,266.6597,75,13); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1826.1974,-1369.8627,13.9820,270.6795,6,25); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1826.1976,-1371.9084,13.9646,272.6818,3,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,1826.9760,-1365.9172,13.9031,270.8269,103,111); //
voertuig =	AddStaticVehicle(481,1871.5769,-1370.0223,13.0469,153.6313,3,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(481,1873.2572,-1370.2710,13.0561,155.3773,6,6); //
voertuig =	AddStaticVehicle(444,1831.1772,-1391.8621,13.8699,267.9121,32,42); //
voertuig =	AddStaticVehicle(444,1831.0745,-1398.3558,13.7662,268.6488,32,53); //
voertuig =	AddStaticVehicle(463,1863.9502,-1393.0918,12.8997,287.9611,0,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(463,1863.7389,-1394.5343,12.8930,288.5875,3,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(461,1864.4218,-1370.0353,13.0822,247.4034,6,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(461,1864.3882,-1368.5703,13.0841,243.8757,3,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(416,1907.8920,-1356.5714,13.6545,182.9433,1,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(481,1869.3654,-1362.4404,18.6562,310.3461,65,9); //
voertuig =	AddStaticVehicle(481,1952.7506,-1379.5529,23.6623,303.1976,46,46); //
voertuig =	AddStaticVehicle(513,324.7664,2546.0984,16.4876,178.8663,-1,-1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(411,-314.7772,1514.3926,75.0846,0.6399,64,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(451,-320.7805,1514.8680,75.0648,1.8547,36,36); //
voertuig =	AddStaticVehicle(434,-327.1136,1514.3094,75.3234,2.0313,12,12); //
voertuig =	AddStaticVehicle(411,-264.7329,1543.4297,75.0865,135.2888,123,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,1826.4222,-1369.0450,13.9036,271.2232,74,91); //
voertuig = AddStaticVehicle(415,423.3983,2471.5598,16.2710,90.3007,25,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(424,385.6400,2471.6328,16.2807,269.4230,2,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429,423.4313,2465.1643,16.1797,90.5924,2,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(451,423.1978,2459.7871,16.2062,88.8494,125,125); //
voertuig =	AddStaticVehicle(480,386.4698,2464.8513,16.2736,271.5632,6,6); //
voertuig =	AddStaticVehicle(477,386.7675,2457.7532,16.2551,270.3797,121,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,385.7130,2452.0273,16.1691,265.8768,3,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,385.7696,2450.8608,16.1690,271.7216,46,46); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,385.5618,2446.4353,15.9806,270.9236,103,111); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,385.5941,2443.9553,15.9817,269.8093,120,114); //
voertuig =	AddStaticVehicle(504,422.7991,2453.0747,16.2987,91.6025,57,38); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,422.2419,2448.6155,16.0742,89.3940,3,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,422.2048,2447.2231,16.0659,93.7145,6,25); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,422.3114,2445.9121,16.0706,94.0556,7,79); //
voertuig =	AddStaticVehicle(415,423.4694,2442.9097,16.2705,89.2348,36,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429,423.2462,2437.6611,16.1797,90.9986,1,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(491,387.1256,2439.7271,16.2563,271.7647,71,72); //
voertuig =	AddStaticVehicle(424,386.7368,2435.7703,16.2809,269.5701,3,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1277.555542, -1258.685913, 366.254761,180,3,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1286.896240, -1258.781738, 366.254761,180,0,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1277.790039, -1239.724854, 366.254761,180,2,78); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1286.929932, -1239.226074, 366.254761,180,9,23); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1287.010376, -1245.138916, 366.254761,0,3,5); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1277.484131, -1245.143433, 366.254761,0,5,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1286.945068, -1226.546387, 366.254761,0,2,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1277.417236, -1226.305298, 366.254761,0,23,7); //
voertuig =	AddStaticVehicle(411, 806.766602, 2653.026855, 180.739502,180,4,5); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429, 800.377197, 2653.169678, 180.739502,180,6,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 787.646973, 2653.022217, 180.731873,180,3,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 781.036865, 2652.742676, 180.731873,180,9,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(506, 774.874573, 2652.580811, 180.731873,180,4,7); //
voertuig =	AddStaticVehicle(541, 768.496765, 2652.272949, 180.731873,180,9,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429, 762.180359, 2652.653076, 180.731873,180,2,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 755.234619, 2652.739014, 180.731873,180,0,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(603, 749.372925, 2652.746582, 180.731873,180,0,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471, 749.506531, 2621.665527, 180.731873,180,3,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(482, 755.654724, 2621.679443, 180.731873,180,3,0); //
voertuig = AddStaticVehicle(471, 761.948425, 2621.199951, 180.731873,180,4,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(463, 768.611572, 2621.846924, 180.731873,180,9,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 774.903381, 2621.759033, 180.731873,180,1,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(427, 781.294800, 2622.010742, 180.731873,180,8,5); //
voertuig =	AddStaticVehicle(451, 787.458984, 2622.020020, 180.731873,180,6,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(424, 794.242981, 2621.541260, 180.731873,180,3,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 717.971680, 1755.842407, 293.258911,270,5,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 717.994507, 1746.351440, 293.258911,270,7,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521, 718.067261, 1736.535034, 293.258911,270,8,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 687.647339, 1755.727051, 293.266541,90,3,9); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 687.436523, 1746.296631, 293.258911,90,3,4); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521, 687.694092, 1736.953613, 293.258911,90,0,9); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 706.560791, 1741.395386, 293.297974,90,0,5); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 698.829773, 1741.427979, 293.305603,270,8,7); //
voertuig =	AddStaticVehicle(402,1996.334961, -1679.505737, 153.157318,180,3,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(409,2002.900635, -1679.235229, 153.149689,180,5,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429,2009.241821, -1679.261719, 153.149689,180,7,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(451,2015.685913, -1678.993896, 153.149689,180,8,5); //
voertuig =	AddStaticVehicle(448,2021.768188, -1678.667725, 154.047852,180,1,4); //
voertuig =	AddStaticVehicle(462,2028.402466, -1678.994995, 153.149689,180,0,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(495,2034.825195, -1679.047485, 153.412109,180,5,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521,2041.565063, -1678.751465, 153.149689,180,3,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,2048.116455, -1678.848022, 153.252426,180,3,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(549,1995.649292, -1647.061401, 153.149689,0,9,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521,2002.618530, -1644.920288, 153.149689,0,6,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(571,2008.978516, -1647.178955, 153.149689,0,3,7); //
voertuig =	AddStaticVehicle(559,2015.294189, -1647.179565, 153.149689,0,4,4); //
voertuig =	AddStaticVehicle(462,2021.932373, -1647.190186, 153.149689,0,2,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429,2028.598755, -1646.775391, 153.149689,0,4,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(495,2033.898560, -1646.846924, 153.149689,0,9,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,2041.106812, -1646.552368, 153.149689,0,8,7); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521,2047.585083, -1645.752563, 153.149689,0,4,6); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,595.5635,871.8878,-43.7745,276.5844,103,111); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,637.2357,833.0610,-43.4799,2.8482,120,114); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,677.9578,890.4665,-40.5778,103.9994,74,91); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,555.6848,878.0190,-43.9847,257.4206,120,112); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,549.7870,827.5789,-30.3834,20.2749,74,83); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,689.6696,757.7488,-7.5675,21.0439,120,113); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,750.1790,883.1585,-1.4981,111.6315,46,46); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,699.5861,992.3135,5.5524,150.6523,53,53); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,707.5967,912.4362,-18.9766,162.8924,3,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,694.2236,843.0386,-27.3539,63.2283,46,46); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,683.0340,823.5017,-27.3487,61.9360,53,53); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1659.049072, -1245.777832, 232.372803,180,24,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429,1665.851318, -1245.760742, 232.372803,180,3,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1672.366333, -1245.426147, 232.372803,180,7,1); //



new KEY_2;
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_LIME 0x10F441AA
#define COLOR_MAGENTA 0xFF00FFFF
#define COLOR_NAVY 0x000080AA
#define COLOR_AQUA 0xF0F8FFAA
#define COLOR_CRIMSON 0xDC143CAA
#define COLOR_FLBLUE 0x6495EDAA
#define COLOR_BISQUE 0xFFE4C4AA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
#define COLOR_CHARTREUSE 0x7FFF00AA
#define COLOR_BROWN 0XA52A2AAA
#define COLOR_CORAL 0xFF7F50AA
#define COLOR_GOLD 0xB8860BAA
#define COLOR_GREENYELLOW 0xADFF2FAA
#define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA
#define COLOR_IVORY 0xFFFF82AA
#define COLOR_LAWNGREEN 0x7CFC00AA
#define COLOR_SEAGREEN 0x20B2AAAA
#define COLOR_LIMEGREEN 0x32CD32AA
#define COLOR_MIDNIGHTBLUE 0X191970AA
#define COLOR_MAROON 0x800000AA
#define COLOR_OLIVE 0x808000AA
#define COLOR_ORANGERED 0xFF4500AA
#define COLOR_PINK 0xFFC0CBAA
#define COLOR_SPRINGGREEN 0x00FF7FAA
#define COLOR_TOMATO 0xFF6347AA
#define COLOR_YELLOWGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_MEDIUMAQUA 0x83BFBFAA
#define COLOR_MEDIUMMAGENTA 0x8B008BAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define gRandomPlayerDmSpawns
#define message
#define timer15
#if defined FILTERSCRIPT

zo was het eerst maar ik moest het gewoon zo doen:

#include <a_samp>
new voertuig; //dit moet in dit rijtje staan
new KEY_2;
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_LIME 0x10F441AA
#define COLOR_MAGENTA 0xFF00FFFF
#define COLOR_NAVY 0x000080AA
#define COLOR_AQUA 0xF0F8FFAA
#define COLOR_CRIMSON 0xDC143CAA
#define COLOR_FLBLUE 0x6495EDAA
#define COLOR_BISQUE 0xFFE4C4AA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
#define COLOR_CHARTREUSE 0x7FFF00AA
#define COLOR_BROWN 0XA52A2AAA
#define COLOR_CORAL 0xFF7F50AA
#define COLOR_GOLD 0xB8860BAA
#define COLOR_GREENYELLOW 0xADFF2FAA
#define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA
#define COLOR_IVORY 0xFFFF82AA
#define COLOR_LAWNGREEN 0x7CFC00AA
#define COLOR_SEAGREEN 0x20B2AAAA
#define COLOR_LIMEGREEN 0x32CD32AA
#define COLOR_MIDNIGHTBLUE 0X191970AA
#define COLOR_MAROON 0x800000AA
#define COLOR_OLIVE 0x808000AA
#define COLOR_ORANGERED 0xFF4500AA
#define COLOR_PINK 0xFFC0CBAA
#define COLOR_SPRINGGREEN 0x00FF7FAA
#define COLOR_TOMATO 0xFF6347AA
#define COLOR_YELLOWGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_MEDIUMAQUA 0x83BFBFAA
#define COLOR_MEDIUMMAGENTA 0x8B008BAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define gRandomPlayerDmSpawns
#define message
#define timer15
#if defined FILTERSCRIPT



voertuig =	AddStaticVehicle(521,1243.1177,-805.5688,83.7025,181.8177,75,13); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521,1826.1147,-1374.5552,13.9811,266.6597,75,13); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1826.1974,-1369.8627,13.9820,270.6795,6,25); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1826.1976,-1371.9084,13.9646,272.6818,3,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,1826.9760,-1365.9172,13.9031,270.8269,103,111); //
voertuig =	AddStaticVehicle(481,1871.5769,-1370.0223,13.0469,153.6313,3,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(481,1873.2572,-1370.2710,13.0561,155.3773,6,6); //
voertuig =	AddStaticVehicle(444,1831.1772,-1391.8621,13.8699,267.9121,32,42); //
voertuig =	AddStaticVehicle(444,1831.0745,-1398.3558,13.7662,268.6488,32,53); //
voertuig =	AddStaticVehicle(463,1863.9502,-1393.0918,12.8997,287.9611,0,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(463,1863.7389,-1394.5343,12.8930,288.5875,3,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(461,1864.4218,-1370.0353,13.0822,247.4034,6,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(461,1864.3882,-1368.5703,13.0841,243.8757,3,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(416,1907.8920,-1356.5714,13.6545,182.9433,1,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(481,1869.3654,-1362.4404,18.6562,310.3461,65,9); //
voertuig =	AddStaticVehicle(481,1952.7506,-1379.5529,23.6623,303.1976,46,46); //
voertuig =	AddStaticVehicle(513,324.7664,2546.0984,16.4876,178.8663,-1,-1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(411,-314.7772,1514.3926,75.0846,0.6399,64,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(451,-320.7805,1514.8680,75.0648,1.8547,36,36); //
voertuig =	AddStaticVehicle(434,-327.1136,1514.3094,75.3234,2.0313,12,12); //
voertuig =	AddStaticVehicle(411,-264.7329,1543.4297,75.0865,135.2888,123,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,1826.4222,-1369.0450,13.9036,271.2232,74,91); //
voertuig =	AddStaticVehicle(415,423.3983,2471.5598,16.2710,90.3007,25,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(424,385.6400,2471.6328,16.2807,269.4230,2,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429,423.4313,2465.1643,16.1797,90.5924,2,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(451,423.1978,2459.7871,16.2062,88.8494,125,125); //
voertuig =	AddStaticVehicle(480,386.4698,2464.8513,16.2736,271.5632,6,6); //
voertuig =	AddStaticVehicle(477,386.7675,2457.7532,16.2551,270.3797,121,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,385.7130,2452.0273,16.1691,265.8768,3,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,385.7696,2450.8608,16.1690,271.7216,46,46); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,385.5618,2446.4353,15.9806,270.9236,103,111); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,385.5941,2443.9553,15.9817,269.8093,120,114); //
voertuig =	AddStaticVehicle(504,422.7991,2453.0747,16.2987,91.6025,57,38); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,422.2419,2448.6155,16.0742,89.3940,3,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,422.2048,2447.2231,16.0659,93.7145,6,25); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,422.3114,2445.9121,16.0706,94.0556,7,79); //
voertuig =	AddStaticVehicle(415,423.4694,2442.9097,16.2705,89.2348,36,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429,423.2462,2437.6611,16.1797,90.9986,1,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(491,387.1256,2439.7271,16.2563,271.7647,71,72); //
voertuig =	AddStaticVehicle(424,386.7368,2435.7703,16.2809,269.5701,3,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1277.555542, -1258.685913, 366.254761,180,3,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1286.896240, -1258.781738, 366.254761,180,0,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1277.790039, -1239.724854, 366.254761,180,2,78); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1286.929932, -1239.226074, 366.254761,180,9,23); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1287.010376, -1245.138916, 366.254761,0,3,5); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1277.484131, -1245.143433, 366.254761,0,5,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1286.945068, -1226.546387, 366.254761,0,2,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1277.417236, -1226.305298, 366.254761,0,23,7); //
voertuig =	AddStaticVehicle(411, 806.766602, 2653.026855, 180.739502,180,4,5); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429, 800.377197, 2653.169678, 180.739502,180,6,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 787.646973, 2653.022217, 180.731873,180,3,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 781.036865, 2652.742676, 180.731873,180,9,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(506, 774.874573, 2652.580811, 180.731873,180,4,7); //
voertuig =	AddStaticVehicle(541, 768.496765, 2652.272949, 180.731873,180,9,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429, 762.180359, 2652.653076, 180.731873,180,2,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 755.234619, 2652.739014, 180.731873,180,0,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(603, 749.372925, 2652.746582, 180.731873,180,0,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471, 749.506531, 2621.665527, 180.731873,180,3,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(482, 755.654724, 2621.679443, 180.731873,180,3,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471, 761.948425, 2621.199951, 180.731873,180,4,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(463, 768.611572, 2621.846924, 180.731873,180,9,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 774.903381, 2621.759033, 180.731873,180,1,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(427, 781.294800, 2622.010742, 180.731873,180,8,5); //
voertuig =	AddStaticVehicle(451, 787.458984, 2622.020020, 180.731873,180,6,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(424, 794.242981, 2621.541260, 180.731873,180,3,0); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 717.971680, 1755.842407, 293.258911,270,5,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 717.994507, 1746.351440, 293.258911,270,7,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521, 718.067261, 1736.535034, 293.258911,270,8,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 687.647339, 1755.727051, 293.266541,90,3,9); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 687.436523, 1746.296631, 293.258911,90,3,4); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521, 687.694092, 1736.953613, 293.258911,90,0,9); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 706.560791, 1741.395386, 293.297974,90,0,5); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522, 698.829773, 1741.427979, 293.305603,270,8,7); //
voertuig =	AddStaticVehicle(402,1996.334961, -1679.505737, 153.157318,180,3,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(409,2002.900635, -1679.235229, 153.149689,180,5,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429,2009.241821, -1679.261719, 153.149689,180,7,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(451,2015.685913, -1678.993896, 153.149689,180,8,5); //
voertuig =	AddStaticVehicle(448,2021.768188, -1678.667725, 154.047852,180,1,4); //
voertuig =	AddStaticVehicle(462,2028.402466, -1678.994995, 153.149689,180,0,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(495,2034.825195, -1679.047485, 153.412109,180,5,1); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521,2041.565063, -1678.751465, 153.149689,180,3,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,2048.116455, -1678.848022, 153.252426,180,3,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(549,1995.649292, -1647.061401, 153.149689,0,9,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521,2002.618530, -1644.920288, 153.149689,0,6,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(571,2008.978516, -1647.178955, 153.149689,0,3,7); //
voertuig =	AddStaticVehicle(559,2015.294189, -1647.179565, 153.149689,0,4,4); //
voertuig =	AddStaticVehicle(462,2021.932373, -1647.190186, 153.149689,0,2,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429,2028.598755, -1646.775391, 153.149689,0,4,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(495,2033.898560, -1646.846924, 153.149689,0,9,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,2041.106812, -1646.552368, 153.149689,0,8,7); //
voertuig =	AddStaticVehicle(521,2047.585083, -1645.752563, 153.149689,0,4,6); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,595.5635,871.8878,-43.7745,276.5844,103,111); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,637.2357,833.0610,-43.4799,2.8482,120,114); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,677.9578,890.4665,-40.5778,103.9994,74,91); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,555.6848,878.0190,-43.9847,257.4206,120,112); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,549.7870,827.5789,-30.3834,20.2749,74,83); //
voertuig =	AddStaticVehicle(471,689.6696,757.7488,-7.5675,21.0439,120,113); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,750.1790,883.1585,-1.4981,111.6315,46,46); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,699.5861,992.3135,5.5524,150.6523,53,53); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,707.5967,912.4362,-18.9766,162.8924,3,3); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,694.2236,843.0386,-27.3539,63.2283,46,46); //
voertuig =	AddStaticVehicle(468,683.0340,823.5017,-27.3487,61.9360,53,53); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1659.049072, -1245.777832, 232.372803,180,24,2); //
voertuig =	AddStaticVehicle(429,1665.851318, -1245.760742, 232.372803,180,3,8); //
voertuig =	AddStaticVehicle(522,1672.366333, -1245.426147, 232.372803,180,7,1); //

Allemaal Bedankt! :tu:

Grtz RecroMancer :)

Geplaatst:

1: Neem dat stukje script van Big Boss over

2: verwijder die "new voertuig;"

3: verwijder voor elke AddStaticVehicle dat voertuig=

4: nu moet het werken...

Geplaatst:
1: Neem dat stukje script van Big Boss over

2: verwijder die "new voertuig;"

3: verwijder voor elke AddStaticVehicle dat voertuig=

4: nu moet het werken...

Toch Bedankt maar als je even goed leest had ik het al opgelost ^_^

Laat Maar ik heb het .o.a. Al opgelost het was dit:

in iedergeval toch bedankt

Grtz RecroMancer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...