Jump to content

Stevie's Car Theft


Alphaxus

Recommended Posts

Heya Bellic's en zijn neefjes,

ik heb een vraagje omtrent Stevie's Car Theft;

Op de Stevie's Car Theft-page bij WikiGTA staat een "Belonings"-deelonderwerp waar wordt gezegd dat je voortaan auto's kan verkopen aan Stevie.

Kan dit pas nadat je alle auto's hebt gevonden en hebt gegeven die hij je sms'te?

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Heya Bellic's en zijn neefjes,

ik heb een vraagje omtrent Stevie's Car Theft;

Op de Stevie's Car Theft-page bij WikiGTA staat een "Belonings"-deelonderwerp waar wordt gezegd dat je voortaan auto's kan verkopen aan Stevie.

Kan dit pas nadat je alle auto's hebt gevonden en hebt gegeven die hij je sms'te?

Bedankt!

Ja :Y , je kan pas na de 30 auto's die Stevie je vraagt een willekeurige auto afleveren in Stevie's garage.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik ook nog een vraagje :Y

Waarom is stevie uit mn telefoonlijst, terwijl ik nog niet alle missie's had gedaan? Als ik nu dan het smsje bekijk kan ik er niks mee, behalve verwijderen. :S

Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat Stevie altijd bij je conctactlijst staat. In ieder geval kan ik je vertellen dat als je een sms krijgt, je de desbetreffende auto op moet sporen voordat je op zoek kan gaan naar een volgende auto. Als je problemen hebt met de auto's zal het niet werken om hem te bellen. Als je een sms krijgt zul je dus gewoon naar de auto op zoek moeten, deze stelen, terugbrengen en moeten wachten op een volgende sms.

Aangezien jij de sms verwijderd hebt lijkt het me handig als je even op deze pagina kijkt om te zien waar welke auto staat, wat je ervoor krijgt en hoe Stevie's Car Theft in elkaar steekt.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

En krijg je dan minder geld dan de keer dat je de auto echt moest zoeken?

Nee, als jij een sms krijgt met een foto van de auto die jij moet zoeken hangt daar vanzelfsprekend een prijskaartje aan vast. Het maakt echter niet uit hoelang je erover doet om hem bij Stevie's garage te brengen. Al doe je er een week over om die auto te stelen, je krijgt gewoon een bepaald bedrag uitgekeerd. Ook voor de beloning van elk voertuig dat je terug moet brengen raad ik je aan hier te kijken.

Let op: als je de auto hebt gestolen en je wil hem terug brengen naar de garage, zorg dat je dan niet botst of schade maakt aan de auto. Voor elk krasje of deukje krijg je minder geld uitgekeerd. Het beste is dus om rustig te rijden volgens de regels om schade uit de weg te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

En krijg je dan minder geld dan de keer dat je de auto echt moest zoeken?

Nee, als jij een sms krijgt met een foto van de auto die jij moet zoeken hangt daar vanzelfsprekend een prijskaartje aan vast. Het maakt echter niet uit hoelang je erover doet om hem bij Stevie's garage te brengen. Al doe je er een week over om die auto te stelen, je krijgt gewoon een bepaald bedrag uitgekeerd. Ook voor de beloning van elk voertuig dat je terug moet brengen raad ik je aan hier te kijken.

Let op: als je de auto hebt gestolen en je wil hem terug brengen naar de garage, zorg dat je dan niet botst of schade maakt aan de auto. Voor elk krasje of deukje krijg je minder geld uitgekeerd. Het beste is dus om rustig te rijden volgens de regels om schade uit de weg te gaan.

hij bedoelt of je minder krijgt als je alle auto's al heb gebracht en je brengt er daarna een random auto naartoe :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

hij bedoelt of je minder krijgt als je alle auto's al heb gebracht en je brengt er daarna een random auto naartoe :dans:

Inderdaad, maar dan krijg je een pak minder geld. Anders kan je heel veel geld verdienen zo. Meestal krijg je maar een klein bedragje. Maar je zal wel meer geld krijgen bij bijvoorbeeld een Super GT dan bij een Sabre. Dit omdat ze in het echt ook een heel andere waarde hebben. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...