DannyVCS Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 srry , maar ik cheat niet Reageren
weci Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Sorry, maar ik heb al enkele keren dat gedaan, en vanaf het moment dat ik 100 fares had, ben ik steeds bij de taxicentrale gaan kijken, maar nooit zag ik deze taxi staan. Hoe kan dat? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Sorry, maar ik heb al enkele keren dat gedaan, en vanaf het moment dat ik100 fares had, ben ik steeds bij de taxicentrale gaan kijken, maar nooit zag ik deze taxi staan. Hoe kan dat? Normaal zou hij er moeten staan hoor. >Vindplaats.< Info over de Bickle '76. Het kan wel zijn dat je te rap reed, en dat je spel de tijd niet had om de spawnplekken te laden. In SA komt dit vaak voor. Ik heb het zelf nog niet voor gehad in LCS. Edit: Ik weet hoe het komt. Vlak na het voltooien van de 100 Fares stat hij er nog niet. Save je spel, en laad dan je spel, en de Bickle '76 staat er. Bewerkt: 27 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.