Puma Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Tuningparts for Transfender ######################################################################### Spoiler Nr.1 Status: Ongetextured ######################################################################### More to come . Bewerkt: 3 oktober 2008 door Puma Reageren
FerryN Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Nice! Alleen, komen er ook andere stijl spoilers? Want vele packs hebben alleen zo'n spoilers en sommige spoilers spoilen de look van een auto, terwijl een kleintje er vetter opstaat. En welke tuningsonderdelen komen er? Ook uitlaten en hoods en lampen? En worden deze voor transfender of bv. de Sultan of dergelijke? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Succes, en voeg er meer bij toe. Reageren
Puma Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 "for Transfender", zoals onder de topictitel staat in m'n eerste post.. En nee, dan is het dus niet voor de Sultan, want die is tunable bij de Wheel Arch Angels. Verder ga ik verschillende soorten tuning-onderdelen maken, van spoilers tot scoops, zefls de nitro-flesjes worden anders; althans, dat is het plan. Update, textures: Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Doe maar als nitro flesje "". Reageren
Puma Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Komt wel goed . Ingame: Reageren
Timske Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik vind het in sketchup mooier dan ingame, die dikke zwarte randjes zijn niet zo mooi. Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Je zou hem eigenlijk in meerdere kleuren moeten hebben Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ziet er al goed uit, Puma! Ik zou bij de uitlaten in ieder geval eentje vervangen voor een dikke uitlaat, die je vaak onder van die drift auto's ziet, die vind ik wel stoer Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Leuk idee! Alleen de kleuren passen totaal niet bij SA Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Leuk idee Puma. Maar ik ben het wel eens met sommige leden, de kleuren passen niet. Wat ook gaaf zou zijn, Dikke Uitlaten, Bumpers, Achterbumpers, en NOS Fles(sen) zou ook wel leuk zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.