Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey allemaal :)

ik ben begonnen met een eigen mod: GTA Little Vice B) nu heb ik een probleem...

ik gebruik little haiti + little havana en heb ik de rest weggehaalt...nu is mijn probleem dat je heel veel gaten ziet :( ...ik wilde vragen aan een modeller of hij een hek kan maken met 2 latten er door heen...en je moet er niet doorheen kunnen van ong. 1km lang :rolleyes:

McDude

Geplaatst:

Het ligt waarschijnlijk aan het bestand: water.dat dat in je vc data folder staat. Hier moet je iets in veranderen, ik weet niet hoe het gaat maar je kan de water.dat file van Myriads Island gebruiken, hier zitten geen gaten in. Probeer dit eens

Geplaatst:

De gaten van het water kan je dichtmaken door het bestand WATERPRO.dat aan te passen...En in die van Myriads Islands zit delijk wel een gat in waar hun eigen eiland ligt ;) ...

Geplaatst:
De gaten van het water kan je dichtmaken door het bestand WATERPRO.dat aan te passen...En in die van Myriads Islands zit delijk wel een gat in waar hun eigen eiland ligt ;) ...

ik heb die waterpro die jij mij stuurde doorgestuurdt naar McDude, hij zegt dat het nog steeds niet werkt... :blink:

Geplaatst:
ik heb mijn mod geanuleerd topic kan verwijderd worden ;)

wat heb je nou precies geanuleerd? want in je nickname op MSN staat nog gewoon TC?

Geplaatst:
Topics worden pas gesloten als er in gespamt word ;)

als je mij richt op spammen kun je dat direct zeggen en niet met zulke raadsels... ;)

ik wil aleen weten of heel TC gecancelt is of aleen dat ding wat hij nodig heeft...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...