joar Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik speel op ps2 VCStories maar kan geen heli's vinden en ook geen vliegtuigen om mee te vliegen !!?? Ook kan ik niet de bruggen op om naar Wahington Beach te gaan ??? Wie weet raad ????? Joar :N :N :N :N Reageren
Masturmind Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Het is de bedoeling dat je de storyline (verhaallijn) speelt, na verloop van tijd mag j naar het 2e eiland, en verschijnen de vliegtuigen/helikopters op het vliegveld en/of andere plekken. Reageren
joar Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Het is de bedoeling dat je de storyline (verhaallijn) speelt, na verloop van tijd mag j naar het 2e eiland, en verschijnen de vliegtuigen/helikopters op het vliegveld en/of andere plekken. dank voor je snelle ractie !! is er geen andere mogelijkheid om te vliegen of op het eiland te komen ?? joar Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Ja met cheatdevice maar jij hebt hem op de ps2 en cheatdevice doet aleen op psp. Er was wel een manier om op een andere eiland te komen waardoor je op de golfbaan spawnt. Aleen ik weet even niet meer hoe het ookalweer moest. Bewerkt: 3 oktober 2008 door zaahed Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 na de missie "from zero to hero " kan je op de bijde eilanden en zijn er ook helikopters Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Je hebt ook later, na de missie From Zero to Hero, een 2e eiland. Het oostelijke eiland. Als je die hebt, kun je met helicopters, boten en vliegtuigen. Hier kan je de complete voertuigen lijst vinden met vindplaatsen. Veel informatie kan je vinden op www.wikigta.org Bewerkt: 5 oktober 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.