Jump to content

Import/Export

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan je deze missie spelen ik heb volgens mij de missie die hem vrijspeeld al gedaan en anders waar kan je de missie doen om hem te halen

Bewerkt: door jipi
Geplaatst:

Er staat welke missie je moet voltooien, en waar het is. Nou, hier is die dan. Ga naar dat bordje die daar is, en kijk welke auto's je moet zoeken. Zoek je auto, en plaats hem in de schip, die vlak ernaast is. :7

Geplaatst:

Je kunt de Import/Export missies doen na de missie Customs Fast Track, één van de missies die je krijgt nadat je 'Wang Cars' hebt opgekocht. Op het schoolbord (klik op de link van Ottoman voor de locatie) kun je zien welke wagens je nog moet leveren. Er zijn in totaal drie verschillende lijsten.

Ik raad je aan om de pagina goed door te lezen (link in de eerste post van Ottoman), hier kun je ook vinden waar een wagen geparkeerd staat.

en hoe

Om nog even hierop te reageren: eigenlijk start je de missie niet echt, je kunt gewoon een auto exporteren door hem op het schip te plaatsen (het gemakkelijkste is met de kraan). Tussendoor kun je gewoon andere missies doen.

Geplaatst:
Je kunt de Import/Export missies doen na de missie Customs Fast Track, één van de missies die je krijgt nadat je 'Wang Cars' hebt opgekocht. Op het schoolbord (klik op de link van Ottoman voor de locatie) kun je zien welke wagens je nog moet leveren. Er zijn in totaal drie verschillende lijsten.

Ik raad je aan om de pagina goed door te lezen (link in de eerste post van Ottoman), hier kun je ook vinden waar een wagen geparkeerd staat.

en hoe

Om nog even hierop te reageren: eigenlijk start je de missie niet echt, je kunt gewoon een auto exporteren door hem op het schip te plaatsen (het gemakkelijkste is met de kraan). Tussendoor kun je gewoon andere missies doen.

o oke dat van wang cars wist ik niet

• 4 weken later...
Geplaatst:
met de missie op de docks in san fierro kun je inderdaad het meeste geld verdienen :Y

dan moet je auto's zoeken, en als je hen in perfecte staat aflevert, krijg je een boel geld, afhankelijk van welke auto.

als je alle auto's hebt verzameld, krijg je 350.000$, en per auto nog eens een bedrag. het zijn 3 keer 10 auto's, dus dan zit je over 1.500.000$ denk ik..

:cya:

Ik kan een paar autos niet vinden zoals camper en patriot.

Is er misschien een bepaald eiland waar je die autos kan vinden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...