jipi Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Hoe kan je deze missie spelen ik heb volgens mij de missie die hem vrijspeeld al gedaan en anders waar kan je de missie doen om hem te halen Bewerkt: 3 oktober 2008 door jipi Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Dat is geen missie, hier heb je er meer info over. Reageren
jipi Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ja maar wanneer en hoe Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Er staat welke missie je moet voltooien, en waar het is. Nou, hier is die dan. Ga naar dat bordje die daar is, en kijk welke auto's je moet zoeken. Zoek je auto, en plaats hem in de schip, die vlak ernaast is. Reageren
Donwell Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Je kunt de Import/Export missies doen na de missie Customs Fast Track, één van de missies die je krijgt nadat je 'Wang Cars' hebt opgekocht. Op het schoolbord (klik op de link van Ottoman voor de locatie) kun je zien welke wagens je nog moet leveren. Er zijn in totaal drie verschillende lijsten. Ik raad je aan om de pagina goed door te lezen (link in de eerste post van Ottoman), hier kun je ook vinden waar een wagen geparkeerd staat. en hoe Om nog even hierop te reageren: eigenlijk start je de missie niet echt, je kunt gewoon een auto exporteren door hem op het schip te plaatsen (het gemakkelijkste is met de kraan). Tussendoor kun je gewoon andere missies doen. Reageren
jipi Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Je kunt de Import/Export missies doen na de missie Customs Fast Track, één van de missies die je krijgt nadat je 'Wang Cars' hebt opgekocht. Op het schoolbord (klik op de link van Ottoman voor de locatie) kun je zien welke wagens je nog moet leveren. Er zijn in totaal drie verschillende lijsten.Ik raad je aan om de pagina goed door te lezen (link in de eerste post van Ottoman), hier kun je ook vinden waar een wagen geparkeerd staat. en hoe Om nog even hierop te reageren: eigenlijk start je de missie niet echt, je kunt gewoon een auto exporteren door hem op het schip te plaatsen (het gemakkelijkste is met de kraan). Tussendoor kun je gewoon andere missies doen. o oke dat van wang cars wist ik niet Reageren
arie_b. Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 met de missie op de docks in san fierro kun je inderdaad het meeste geld verdienen dan moet je auto's zoeken, en als je hen in perfecte staat aflevert, krijg je een boel geld, afhankelijk van welke auto. als je alle auto's hebt verzameld, krijg je 350.000$, en per auto nog eens een bedrag. het zijn 3 keer 10 auto's, dus dan zit je over 1.500.000$ denk ik.. Ik kan een paar autos niet vinden zoals camper en patriot. Is er misschien een bepaald eiland waar je die autos kan vinden? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Met behulp van onze 'walkthrough' WikiGTA kan je alle voertuigen vinden (en natuurlijk alle andere informatie over alle GTA's en alle missies). >klik hier maar eens< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.