cjsweats Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 ik zou graag willen weten of gta san andreas een beetje chil is om online te spelen want ik heb net een nieuwe pc. want ik wort er altijd sagereinig van als hij legt en zijn er dan ook verschillende servers of is er maar 1 server Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 Er zijn héél veel servers, en als je PC een beetje snel is, is het goed te doen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsweats Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 speel jij het dan ook online?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 Hij speelt ook online ja.. ik ook. En het is in 1 woord geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 Met JeGe speelde ik vaak online, maar deze topic hoort hier niet thuis, gap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wickedmen Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 hoe snel moet je internet verbinding dan zijn om online te moeten spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 Maakt niet uit hoe snel, maar je krijgt er wel snel kans op crash. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 Vanaf een 56k modem kan je al on-line, maar ik denk dat de meeste mensen hier nu wel ADSL/Kabel hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangwar Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2012 hoe speel je het online??????????????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2012 (bewerkt) Door een multiplayer-modificatie te downloaden. Er zijn er twee: GTA San Andreas Multiplayer en Multi Theft Auto. EDIT: Sorry had de datum van de laatste post niet gelezen! Excuses! Bewerkt: 28 september 2012 door Sammie_GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.