kasco Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 ik heb een GEMODDE stretch auto (limo) en ik wou het nummerbord veranderen naar mijn naam maar als ik nu opstart en ik spawn hem met een carspawner dan komt hij niet Reageren
Wraaker Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Heb je hem al gezocht op de straten ofzow? Reageren
kasco Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 niet echt waar rijden die limos? Reageren
Wraaker Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ze rijden overal, vaak in de stad. Als je een backup hebt gemaakt, doe dan de oude limo weer terug erin, en probeer het dan nog eens! Btw met welk progamma heb je het nummerbord erin gezet? Reageren
kasco Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ze rijden overal, vaak in de stad.Als je een backup hebt gemaakt, doe dan de oude limo weer terug erin, en probeer het dan nog eens! Btw met welk progamma heb je het nummerbord erin gezet? ik heb hem met TXD workshop gedaan dan met paint verandert en er weer ingestopt en in sa gedaan met IMG tools en als ik hem nu opstart komt hij niet (dat ook) maar mijn spel loopt vast als ik hem spawn Reageren
kasco Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) hallo allemaal ik ben ergens achter gekomen ik heb dit: (in TXD workshop) Voor een grotere afbeelding: ik weet niet wat ik nou FOUT doe weet iemand het misschien Bewerkt: 3 oktober 2008 door kasco Reageren
Beagle Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Deed de mod orgineel het nog wel goed? En weet je wel hoe je voertuigen moet exporteren? Sorry, beetje laat Grz, Beagle Bewerkt: 3 oktober 2008 door Beagle Reageren
kasco Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Deed de mod orgineel het nog wel goed? En weet je wel hoe je voertuigen moet exporteren? Sorry, beetje laat Grz, Beagle Deed de mod orgineel het nog wel goed? ja die deet het super En weet je wel hoe je voertuigen moet exporteren? dit was mijn eerste dingetje Reageren
kasco Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Deed de mod orgineel het nog wel goed? En weet je wel hoe je voertuigen moet exporteren? Sorry, beetje laat Grz, Beagle Deed de mod orgineel het nog wel goed? ja die deet het super En weet je wel hoe je voertuigen moet exporteren? dit was mijn eerste dingetje weet iemand het Reageren
Beagle Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 hmmm... Probeer anders eens een oudere versie, de beta zitten nog veel fouten. En heb je het als een bmp opgeslagen, of als tga? Grz, Beagle Reageren
kasco Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 hmmm... Probeer anders eens een oudere versie, de beta zitten nog veel fouten. En heb je het als een bmp opgeslagen, of als tga?Grz, Beagle wat bedoel je als oudere versie en ik heb hem opgeslagen als een png Reageren
Beagle Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Oudere versie van TXD Workshop. En probeer als bmp erin te zetten bij deze oudere versie. Grz, Beagle Reageren
kasco Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Oudere versie van TXD Workshop. En probeer als bmp erin te zetten bij deze oudere versie.Grz, Beagle is die link die jij gaf de oudere versie??? Reageren
Beagle Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Oudere versie van TXD Workshop. En probeer als bmp erin te zetten bij deze oudere versie.Grz, Beagle Ja, die link is de oudere (Hij is geen 80 jaar ) versie Grz, Beagle Reageren
kasco Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Oudere versie van TXD Workshop. En probeer als bmp erin te zetten bij deze oudere versie.Grz, Beagle Ja, die link is de oudere (Hij is geen 80 jaar ) versie Grz, Beagle helaas ik heb hem bewerkt met paint en paint.net en opgeslagen als .tga & .bmp maar dat beeld blijft raar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.