Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Deze doet het wel: Stretch[fix].rar Toen ik de stretch.txd opende, zag ik die rare kleuren, en heb ik gewoon jou plaatje eroverheen geimporteerd en gecompressed. Klaar voor gebruik :tu::Y

Grz, Beagle

dankje man

maar nu heb ik nog een vraag

hoe moet ik dat nou doen met andere auto's

ik ga ze niet allemaal naar jouw sturen :puh:

Geplaatst:

Tegen betaling wel :D Of een beetje varieren tussen Beagle, en dan even de mods irriteren, Puma een keertje.... :D :D Probeer wat uit met andere plaatjes, en als het echt niet werkt misschien G-TXD gebruiken. Enne, probeer nog wat andere versies van txd workshop :puh:

Grz, Beagle

Geplaatst:
Tegen betaling wel :D Of een beetje varieren tussen Beagle, en dan even de mods irriteren, Puma een keertje.... :D :D Probeer wat uit met andere plaatjes, en als het echt niet werkt misschien G-TXD gebruiken. Enne, probeer nog wat andere versies van txd workshop :puh:

Grz, Beagle

dankje beagle

ik heb het er in gezet en ik ben nu gelijk al bezig met 3d max 2009 daar kan ik mijn foto op een vrachtwagen trailer zetten :D

heb jij mischien wat makkelijke tutorials voor BEGGINERS :puh:

nou dankje (alvast)

Geplaatst:
Tutorials voor mappen of voor hoe je met 3ds max 9 moet omgaan :puh: ? Kijk even in de Master Tutorial List Daar staat van alles wat. En voor nog meer tutorials in deze: [sticky] Tutorial Lijst. En als het nog niet lukt roep je me maar via PB of MSN :Y

Grz, Beagle

dankje je bent echt :tu:

maar ik heb nog een vraag :puh:

hoe kan ik .dff bestanden van san andreas naar 3ds max 2009 converteren

Geplaatst:

Dat is heel makkelijk, namelijk met Kams Scripts. Instructies staan in de readme. En nogmaals, gebruik 2008 of lager! De scripts kunnen misschien niet goed werken omdat je 3ds max 9 hebt!

Grz, Beagle

Geplaatst:
Dat is heel makkelijk, namelijk met Kams Scripts. Instructies staan in de readme. En nogmaals, gebruik 2008 of lager! De scripts kunnen misschien niet goed werken omdat je 3ds max 9 hebt!

Grz, Beagle

dankje het is gelukt maar nu heb ik weer het TXD-workshop probleem

ik heb G-TXD gedownload maar die doet het ook niet :(

weet jij het mischien

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...