End Of The Riot Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Wat heb je eigenlijk aan die camera van je in-game GSM? - je kan geen foto's gebruiken voor de politie voor die detector - je kan ze ook niet opslaan - je kan ze ook niet op je computer zetten + je kan er mee inzoomen en dingen mee beter bekijken maar das ook alles of is er wel iets dat je nog kan met je gsm Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 volgens mij was de camera op de gsm alleen voor de storyline. Reageren
the_dan Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 als je in de metro zit kan je met je gsmcamera kijken hoe alles er uit ziet:P Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 als je in de metro zit kan je met je gsmcamera kijken hoe alles er uit ziet:P tja daar heb je ook niet veel aan Reageren
maus1994 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 nee daar heb je helemaal gelijk in ! ik denk dat het voor sommmige misies is voor de storyline Wat is een mobiel zonder camera ? Reageren
vesa Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 nee daar heb je helemaal gelijk in ! ik denk dat het voor sommmige misies is voor de storyline Wat is een mobiel zonder camera ? ja, in de storyline heb je de camera een paar keer nodig dat is wel lachen Reageren
TZG Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 als je heel hard rijd, kun je je camera aan zetten en dan sta je meteen stil. Maar daar zou het niet voor gebruikt moeten worden, want daar heb je gewone remmen voor Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 als je heel hard rijd, kun je je camera aan zetten en dan sta je meteen stil. Maar daar zou het niet voor gebruikt moeten worden, want daar heb je gewone remmen voor haha lol xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.