Wraaker Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Hey, Ik zou mijn gta sa texture wel weer eens willen mode, ik had een best oude, en ik wil nou graag die van gta 4! Ik had dit idee gekregen door dit walpaper pack: http://www.gtainside.com/en/download.php?d...=7&orderBy= EDIT: {De eerste download is diegene} Als je hem download dan kun je bij een van de laatste een goed stuk van het water zien, het is een gta 4 texture (lijkt mij)! Het ziet er stukken beter uit, voor de weerspiegeling heb ik al wel wat (ENB Series). Weet iemand waar ik hem kan downloaden, of is iemand goed in photosoppen en kan hem misschien na maken? Alvast heel erg bedankt hé! Wraaker Bewerkt: 3 oktober 2008 door Wraaker Reageren
Wraaker Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik dacht dat ik bevestigt had dat ik die al had? of staat er ook wat in over het water? Reageren
Wraaker Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Wie is er goed in photoshoppen met water ofzow? Reageren
ikt Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik weet niet wat jij hebt zitten slikken, maar van die pillen moet je maar eens afblijven. :') De textures zijn gewoon standaard textures, door ENB is het water alleen doorzichtig geworden. Reageren
Wraaker Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Dat bedoel ik niet xD, ik bedoel dat ik een texture van gta 4 wil voor het water! En enb series maakt het water ook weerspiegelent... En/of iemand ook weet hoe ik opacitie kan verhogen van het water, dat het voller word voor degene die weten wat ik bedoel. Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) We kunnen nog geen textures uit GTA IV halen, dat je dat dus weet. Daarnaast is de opacity hardcoded, dus kan je daar heel moeilijk of zelfs onmogelijk iets aan veranderen (gok ik, er is niks over te vinden in de data files). Het is niet anders. Bewerkt: 3 oktober 2008 door Galiorix Reageren
Wraaker Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Heb je dan misschien een verklaring over die pictures? Het KAN gephotosoped zijn, maar dar is ook weer moeilijk om te doe, dus dat is het niet. Als iemand de kleur code weet hoe ik dat goed kan maken dan ofzow, want dan kan ik het msschien wel zelf maken Reageren
ikt Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Upload eens het plaatje. En ENB Series maakt het water alleen wat transparanter en gebruikt de normale in-game textures om de rimpeleffecten te krijgen. Als je wat diepte in water wikt hebben in je game, zul je in enbseries.ini moeten knutselen. Onder het kopje '[WATER]' staat er iets van "UseWaterDeep". Zet die eens naar 1. Reageren
Wraaker Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Dat zal ik eens probere, btw welk plaatje? Water texture of wat? Reageren
Wraaker Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik heb het gevonden Ik had het met geluk gevonden, omdat ik de speedometer bij mod's zat te zoeken op http://www.gtainside.com/ Toen kwam ik een water tegen, wat beter leek wat ik nu had: http://www.gtainside.com/en/download.php?d...ad&id=17953 Dat is de download, erin staat de afbeelding, maar om het mooi te krijgen heb je ENB Series nodig, dan pas lijkt het op het gta 4 water. Zelf gemaakt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.