Gta-Alien Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 speelt er iemand hier al fifa 09 op de ps 3 en heb zin om een keer te battelen met elkaar ofzo laat dan je psn achter Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Het idee is natuurlijk heel leuk, maar alles over Fifa 09 kun je in >Dit< topic kwijt, zo ook uitnodigingen voor online wedstrijdjes. Reageren
AXIO Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Vind dit topic wel handig hoor btw: ik hou met cantania (PSN) een competitie als je mee wilt doen voeg mij (Xeey) of cantania toe op psn Reageren
studio dewolf Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Mijn vriend heeft dat spel en heeft probleempje. Hij wil competitie spelen op online maar het moet wachtwoord en hij weet het niet. Waar kan hij wachtwoord vinden? Reageren
AXIO Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Mijn vriend heeft dat spel en heeft probleempje. Hij wil competitie spelen op online maar het moet wachtwoord en hij weet het niet. Waar kan hij wachtwoord vinden?Heeft hij zijn e-mail wel ingevult? want dan heeft hij een mailtje ontvangen en anders moet hij een nieuwe aanmaken Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Competities waar eens slotje op zit betekend gewoon dat het beveiligd is. Hier kunnen dus alleen mensen in die het wachtwoord weten. Dat zijn meestal vrienden van de beheerder. Die geven het wachtwoord aan de mensen die erin mogen. Je kan het best in een competitie gaan waar geen slot op zit. Of natuurlijk zelf 1 maken met vrienden. Zoals ik 1 heb met 2 mensen hier van het GTAForum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.