TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 ik heb het volgende probleem: ik heb geen backup gemaakt van de bestanden in de hoofdmap. (vorbis.ddl enzovoorts. ik heb gta-sa.exe niet nodig)kan iemand mij een donwload geven van die bestandjes? (niet de grotere mappen met de main.scm enz...) Reageren
Wraaker Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Voor zover ik het weet, zijn die er niet, maar voeg deze msn toe: spiedy9 (at) hotmail DOT com Niet veel gebruikt mail adres, ik zal het sturen. Reageren
K.O. Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Het geven van e-mail adressen is op dit forum tegen de regels. Wel hebben we dit topic waar je alle bestanden (natuurlijk met uitzondering van gta_sa.exe) kunt aanvragen. Dan weet je dat voor de volgende keer. Ik heb hier wat bestanden voor je geupload. Het .rar archief (uit te pakken met WinRAR of een ander programma) bestaat uit de volgende bestanden: - eax.dll - ogg.dll - stream.ini - vorbis.dll - vorbisFile.dll bestandjes.rar Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Het geven van e-mail adressen is op dit forum tegen de regels. Wel hebben we dit topic waar je alle bestanden (natuurlijk met uitzondering van gta_sa.exe) kunt aanvragen. Dan weet je dat voor de volgende keer. Ik heb hier wat bestanden voor je geupload. Het .rar archief (uit te pakken met WinRAR of een ander programma) bestaat uit de volgende bestanden:- eax.dll - ogg.dll - stream.ini - vorbis.dll - vorbisFile.dll bestandjes.rar bedankt. ik had alleen maar data en de .exe gebackupt. EDIT: alleen vorbis.ddl zit erin Bewerkt: 3 oktober 2008 door TEH_GTA_COLLECTOR Reageren
K.O. Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Daar heb ik de laatste tijd vaker last van. Ik vermoed dat ik het bijlagensysteem hier de schuld moet geven. Geen idee wat de exacte oorzaak is. Ik zal het bestand nogmaals op een externe locatie uploaden: Klik Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Daar heb ik de laatste tijd vaker last van. Ik vermoed dat ik het bijlagensysteem hier de schuld moet geven. Geen idee wat de exacte oorzaak is. Ik zal het bestand nogmaals op een externe locatie uploaden:Klik nog bedankt voor de moeite, maar ik had het al gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.