Scarface92 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Gasten, Kun je de nieuwe reclame van Ohra met Bassie al? Geniet: Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 best leuk ja ...maar ik moet er ook weer niet om lachen Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 ik zag hem deze ochtend voor het eerst mooie reclame Reageren
joppie Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Het is wel een leuke reclame maar het is gewoon een reclame... In de kranten stond het laatst ook dat Bas van Toor (73), ook wel clown Bassie,, een vrouw (31) had zwanger gemaakt na een optreden. Dit was echter alleen maar reclame voor het spotje wat een dag later op de televisie zou verschijnen. Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Wel grappig Reclame. Had op nieuws ervan gehoord. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik vond het spotje briljant, omdat iemand bij RTL Boulevard gezegd had het gerucht pas te geloven als er een baby met rood piekhaar en een clownsneus was geboren. En zie daar, een baby met rood piekhaar en een clownsneus. Reageren
1974 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Die reclame is best suf op een grappige manier, hebben sommige mensen van de krant onrust voor niets gestookt . Bewerkt: 4 oktober 2008 door 1973 Reageren
Addicted2 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Nouja het enige leuke vind ik bassie, wat een artiest. Maar de rest vind ik over the top. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Die is grappig vooral hoe baby bassie biedebiede doet. En had wel iets gehoord dat het in het nieuws was, en er trapten zoveel mensen in geloofde er niks van iemand die al over de 70 is de nog een baby krijgt is heel klein, en heb hem eens ontmoet die man heeft niet veel met kids. nahja t ging om bassie als het goed is dus de clown doet het weer. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Haha, vooral grappig als die Baby zegt "Mimimimi" ofzo.... Reageren
Miek Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Wist je dat Bassie is vreemdgegaan met een meisje in de twintig? Het is een echte levensgenieter. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Nouja daar hadden we het al over gehad en dat was een reclame stunt geloof ik toch? Reageren
Nissan Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Wist je dat Bassie is vreemdgegaan met een meisje in de twintig? Het is een echte levensgenieter. Ik wil denk ik niet weten hoe je aan DIE info komt Reageren
Addicted2 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Miek was het meisje van twintig. OT: Ach, als je googled komen er zoveel roddels tevoorschijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.