Robando Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb gta gekocht maar alleen als ik in een auto stap en ga rijden hoor je geen geluid. Dit is ook zo bij missies en bij sirenes van een politie auto. Je hoort wel geluid als er gewoon een auto naast je rijd of als je door de politie word achtervolgd. Weet iemand hier iets tegen? Robando (Sorry als ik hem onder de verkeerde onderwerp heb staan) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik raad je aan >>dit<< topic eens door te lezen. Hier staat een oplossig voor de geluidsproblemen. Reageren
CEmil Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb gta gekocht maar alleen als ik in een auto stap en ga rijden hoor je geen geluid.Dit is ook zo bij missies en bij sirenes van een politie auto. Je hoort wel geluid als er gewoon een auto naast je rijd of als je door de politie word achtervolgd. Weet iemand hier iets tegen? Robando (Sorry als ik hem onder de verkeerde onderwerp heb staan) Probeer je drivers eens te updaten. Dat is meestal de probleem Reageren
Robando Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik raad je aan >>dit<< topic eens door te lezen. Hier staat een oplossig voor de geluidsproblemen. Dankje doet het weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.