Jump to content

[help] met politie skin mod [help]

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik heb een skin gedownload en dat is deze:

de: dutch police outfit

http://www.gtainside.com/download.php?do=cat&id=197

en ik heb hem maar hoe zet ik hem als de politie mannen in de auto's

ik heb de readme voor info:

Thanks for downloading
Made by; Smooth

Installation;

Open the player.img file located in your installation directory with IMG Tool. 
For example; C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models

If you don't have IMG tool search for it on the internet, it's quite big =)

Remove; policeshirt.txd and policetr.txd  
Then add: policeshirt.txd and policetr.txd wich can be found in the map.

Close IMG Tool and go ingame. Choose the Special Cop outfit from your wardrobe to wear it.

Have Fun. =)

wet iemand hoe ik dat doe?????

Geplaatst:

Dat kun je toch niet menen? Je geeft jezelf gewoon al antwoord! Heb je die informatie uberhaupt al gelezen!? Het enige dat niet helemaal volledig wordt uitgelegd is waar je IMG Tool kunt downloaden. Maar die had je met Google natuurlijk zo kunnen vinden. (klik.) Verder staat in de readme precies wat je moet doen om de mod te installeren. Als je, ondanks zijn overzichtelijkheid, niet begrijpt hoe IMG Tool werkt, kun je altijd in deze tutorial kijken. Hier wordt uitgelegd hoe je een auto installeert, maar die dutch police outfit gaat op exact dezelfde manier. (Alleen kun je stap 8 natuurlijk overslaan.)

Geplaatst:
Dat kun je toch niet menen? Je geeft jezelf gewoon al antwoord! Heb je die informatie uberhaupt al gelezen!? Het enige dat niet helemaal volledig wordt uitgelegd is waar je IMG Tool kunt downloaden. Maar die had je met Google natuurlijk zo kunnen vinden. (klik.) Verder staat in de readme precies wat je moet doen om de mod te installeren. Als je, ondanks zijn overzichtelijkheid, niet begrijpt hoe IMG Tool werkt, kun je altijd in deze tutorial kijken. Hier wordt uitgelegd hoe je een auto installeert, maar die dutch police outfit gaat op exact dezelfde manier. (Alleen kun je stap 8 natuurlijk overslaan.)

ik heb IMG tool......

maar ik zou graag de skin willen weten van de politie in de AUTO

weer iemand die

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Help!

Dit heb ik dus gedaan! ik heb die 2 dingen verwijderd en de 2 nieuwe erin gezet.

Maar als ik nu SA opstart en er komt iemand in een politieuniform langs dan loopt SA vast.

De uniformen zie ik niet eens, al bij het laden loopt het vast. Zo ook in MTA, zodra ik een politieuniform kies dan loopt het vast.

Ik wil graag de oude instellingen weer terug, is er ergens een Models/player map in orginele staat die ik kan doloaden, ik heb namelijk geen backup gemaakt. ... ik weet het .. stom stom stom.

Bij voorbaat dank!!!

Geplaatst:

Ik ga niet de hele data en models map uploaden voor je, dat lijkt me een beetje onzinnig. Als je deze mod hebt proberen te installeren heb je, als het goed is, alleen maar policeshirt.txd en policetr.txd in player.img veranderd. Als ik jou deze bestanden geef, kun je deze met IMG Tool gewoon weer in player.img plaatsen.

Hier heb je de bestanden:

police.zip

De volgende keer kun je een dergelijke bestandsaanvraag in dit gepinde topic plaatsen, zodat je geen oude topics hoeft te bumpen of nieuwe topics hoeft te starten. Natuurlijk is het nóg beter als je gewoon backups maakt en dat er dus helemaal geen volgende keer komt, maar iedereen vergeet natuurlijk wel eens wat. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...