Jump to content

Derrick of Francis

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,

Als je op een gegeven moment bij een missie bent waar je derrick of francis moet vermoorden welke meot ej dan vermoorden zit daar nog een vervolg op emt missie's? ik heb Francis neergeschoten maar ik weet niet of er daarna nog wat gebeurt wie weet dit en wie heeft welke neergeschoten??

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dropdown

11

• Hanneswasco

3

• maus1994

3

• Kloep

2

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar ik heb in ieder geval Derrick doodgeschoten.

Derrick dood = Je kan Francis later opbellen om je wantedsterren weg te laten halen.

Francis dood = Helemaal niks! :puh:

Dus wel de verkeerde keus wat mij betreft :puh: Maar als je Kiki als vriendin hebt, kun je ook haar bellen om je sterren weg te laten halen ;)

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Die sterren gaan op het begin wel weg maar, later kan je daar geen beroep op doen !

je kan hem wel opbellen maar dan neemt hij niet op .

Geplaatst:

Ow oke moet je bij derrick ook allemaal naar een begrafenis ensoo? bij die begrafenis komen er nog een paar van die gozers die je willen vermoorden...

Geplaatst:

Ja bij allebei de gastjes die je vermoord moet je naar de begrafenis

of je beschoten wordt dat weet ik niet ? maar ik denk het niet !

pas bij de trouwdag van roman wordt er op je geschoten :7

Geplaatst:
Ow oke moet je bij derrick ook allemaal naar een begrafenis ensoo? bij die begrafenis komen er nog een paar van die gozers die je willen vermoorden...

Ja, je moet inderdaad naar een begrafenis nadat je één van de broers dood hebt geschoten. Na de liqidatie op één van de McReary broers zal je na een tijdje worden gebeld door zowel Patrick McReary als Kate McReary. Ze vragen aan je of jij de begrafenis van in dit geval Francis komt bijwonen. Let op: Dit kan niet zomaar. Je moet een net pak van Perseus aantrekken samenhangend met zogenaamde smart shoes. Ga naar Perseus om deze te kopen als je ze nog niet hebt. Heb je deze al, ga dan naar je savehouse om deze aan te trekken. Na dit alles gedaan te hebben ga je naar de begraafplaats waar je inderdaad door de Albaniërs word beschoten. Kijk voor meer informatie over deze missie even op deze pagina van WikiGTA.

Geplaatst:

als je de storyline gecompleted heb, dan kan je Francis niet meer opbellen :puh:

en de rit naar Francis z'n begraafplaats is korter dan die naar Derrick's :puh:

@Jay, link loopt dood :puh:

Geplaatst:

Dus eigenlijk maakt het niet heel veel uit want met een cheat kan je ook de politie ( wanted level ) weg halen ;)

Geplaatst:
Dus eigenlijk maakt het niet heel veel uit want met een cheat kan je ook de politie ( wanted level ) weg halen ;)

Met de politiecheat kan dat maar ook als je Kiki als vriendin hebt. Het ligt er echter aan waar jij je prettig bij voelt. Wil jij als een amateur door het spel lopen cheaten of wil je moeite doen om het spel 100% te voltooien en cheat je helemaal niet. Het gaat dus om de persoonlijke voorkeur van de topicstarter.

Geplaatst:

Met de politiecheat kan dat maar ook als je Kiki als vriendin hebt. Het ligt er echter aan waar jij je prettig bij voelt. Wil jij als een amateur door het spel lopen cheaten of wil je moeite doen om het spel 100% te voltooien en cheat je helemaal niet. Het gaat dus om de persoonlijke voorkeur van de topicstarter.

Inderdaad, niet iedereen wil cheaten. ^_^ Maar de 100% valt wel degelijk te behalen als je cheats gebruikt hoor. Alleen zal je enkele archievements (Xbox 360) niet meer kunnen halen.

Kiki kan ook je Wanted Level verwijderen, dat is al meerdere malen vermeld. Maar zij zal maar tot en met 3 sterren kunnen verwijderen, Francis kan tot en met 6 sterren. Dat is al een heel pak meer. Ook moet je eerst nog Kiki kunnen behouden, want na een tijdje zal je ze waarschijnlijk dumpen. :7

Wat ook nog een handig weetje is, is dat je Francis niet meer kan bellen (en dus niet meer om een verwijdering van je Wanted Level kan vragen) nadat je de storyline hebt uitgespeeld. ;)

Geplaatst:

Als je Francis neerschiet krijg je een aantal missies die je niet krijgt als je Derrick neerschiet, die aardig wat geld opleveren. Als je zonodig je Wanted Level wegwil moet je gaan daten met Kiki, zoals gezegd. Na de story line is Francis "ontmaskerd" als corrupt en kan hij je Wanted Level niet meer weghalen. Je hebt als je mij moet geloven de juiste keuze gemaakt.

Geplaatst:

Ben ik het mee eens maar ik gebruik die cheat omdat ik vaak geen zin eh om die politie weer weg te gaan werke het is wel makkelijk maar dan ben je telkes weer zo end van die plek vandaan weet je wel voor de rest vind ik eht ook niet eluk om heel veel cheats te gebruike allen voor zon dingetje akn dat tog wel ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...