Dropdown Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Nu het volgende : Ik moet nu playboy x of dwayne vermoorden.... Wie moet ik doden ik heb nog niemand gekild maar ik hoop snel een geoie reactie Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Nu het volgende :Ik moet nu playboy x of dwayne vermoorden.... Wie moet ik doden ik heb nog niemand gekild maar ik hoop snel een geoie reactie Playboy x. Je krijg dan zijn huis en bedankjes van Dwayne. Als je Dwayne vermoord wil Playboy niks met je te maken hebben en krijg je een paar duizend euro. Dus: Playboy X moet dood Reageren
Dropdown Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Oke bedankt ik was nu zelf al onderweg om playboy x te vermoorden want ik mag hem niet Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Oke bedankt ik was nu zelf al onderweg om playboy x te vermoorden want ik mag hem niet + als je in nood zit kun je Dwayne opbellen, die stuurt dan wat gangsters. Overigens heb ik Derrick vermoord, omdat ik in het vorige spel Francis had vermoord. Ik wilde het verschil wel een weten. Maar je kunt gewoon tot het einde van Francis gebruik maken en daarna van Kiki. Reageren
Dropdown Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Maar ik heb nu dus playbox x vermoord maar als ik dwayne bel neem hij niet op en hij belt mij steeds niet of duurt dat gewoon lang? Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Maar ik heb nu dus playbox x vermoord maar als ik dwayne bel neem hij niet op en hij belt mij steeds niet of duurt dat gewoon lang? Je zult een mail krijgen van Dwayne of jij eens met hem uit wil gaan,dan kan je denk ik naar hem bellen als je positief geantwoord hebt. Reageren
maus1994 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 je kan dwayne ook gewoon dumpen Reageren
Twinskyh Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) ik wpu ze alle 2 killen maar dat ging niet francis geeft maar saaie missies en derrick is maar stom Ik mag Derrick wel, dus ik heb Francis doodgeschoten. Die deed me op de een of andere manier aan Tenpenny uit San Andreas denken. En ik heb PlayboyX vermoord, ik vond het maar een eikel. Bewerkt: 20 oktober 2008 door KaleViool Reageren
Oldage Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik heb een mooie headshot gescoord op Francis Hij perste niko immers af en ik had derrick véél liever. Reageren
Perron55 Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik heb Francis vermoord... the corrupt backstabbing thief that he is... en ook Playboy X...eindelijk mijn droomhuisje Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik heb ook nog Playboy X gekilt voor dat huis. Maar Dwayne vind ik maar een loeser. En hij verslaat me altijd met bowling. Reageren
Perron55 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 moet je meer met andere vrienden gaan bowlen waar je wel van kan winnen... misschien krikt dat je humeur een beetje op:P ontopic: idd dwayne is ook een beetje zielig maar aan de andere kant heb ik ook wel medelijden met hem dat Playtboy alles afgepakt heeft enzo... Reageren
Dropdown Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik ben nu bij een missie waarbij je "darko" moet vermoorden dat is zo'n gast die al je vroegere vrienden heeft vermoord. Je moest hem doden of laten leven. Kheb hem lkkr doodgeknald Reageren
Nissan Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Als je Francis neerschiet krijg je een aantal missies die je niet krijgt als je Derrick neerschiet, die aardig wat geld opleveren. Als je zonodig je Wanted Level wegwil moet je gaan daten met Kiki, zoals gezegd. Na de story line is Francis "ontmaskerd" als corrupt en kan hij je Wanted Level niet meer weghalen. Je hebt als je mij moet geloven de juiste keuze gemaakt. Het maakt niet uit welke je neerschiet. Je krijgt van Gerry alsnog de missies I Take Her... Ransom, Diamonds are a Girls Best Friend.[/font] Reageren
Lil-Jacob Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Ik kan die vieze kankerleijer[/font] van een Francis helemaal niet uitstaan, daarom, Bullet in the head Bewerkt: 28 oktober 2008 door Lil-Jacob Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.