Jump to content

SOCOM (4?): US Navy Seals: Combined Assault.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heej forummertjes :) , ik denk erover deze game te kopen.

Plaatje:

forumzetten.jpg

Is het waard deze game te kopen?

Ik heb een technisch probleempje waardoor ik niet online kan spelen, dus kan ik offline lekker/leuk/goed/gaaf/vet spelen?

Ik wil het dus spelen op PS2. :)

Alvast bedankt. :)

Mvg;

MegaPilot.

Edit: Ik heb me iets anders gekocht, toch bedankt. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Wil je het van Marktplaats kopen? Niet doen! Ik zou het spel niet Online kopen, maar gewoon in de winkel. het is een mooi spel, het is wel waard om te kopen. :)

Geplaatst:
Wil je het van Marktplaats kopen? Niet doen! Ik zou het spel niet Online kopen, maar gewoon in de winkel. het is een mooi spel, het is wel waard om te kopen. :)

Het is bijna m'n verjaardag, ik ben aan het sparen. :)

55 euro, een winkel in Gent, in m'n eigen buurt nergens te vinden in de winkels. :(

Ik woon in België trouwens. :)

Maar over het Offline spelen, is dit leuk/gaaf ?

MegaPilot.

Geplaatst:

Het is bijna m'n verjaardag, ik ben aan het sparen. :)

55 euro, een winkel in Gent, in m'n eigen buurt nergens te vinden in de winkels. :(

Ik woon in België trouwens. :)

Maar over het Offline spelen, is dit leuk/gaaf ?

MegaPilot.

Het spel is opzich wel leuk! :) Kijk anders een paar Trailers op Youtube over de game! ;)

Het spel is opzich wel leuk! :) Kijk anders een paar Trailers op Youtube over de game! ;)

Zal ik zeker doen. :)

Mensen die info hebben, posten maar!

Vooral over het Offline gedeelte. :)

MegaPilot.

EDIT: Speciaal voor Koe de quote klein gemaakt. :D

EDIT 2: Ik denk dat ik deze game niet ga kopen...

Tips voor een PS2-game die nu in de winkels ligt kan via een PB-tje naar me. :)

Ik voel me toch héél lichtelijk aangesproken nu...maar daar wordt aan gewerkt hoor, de crew zit ook niet altijd te slapen. Hou de MAF-blog goed in de gaten zou ik zeggen, wie weet maakt dat je weer wat vrolijker.

Dubbelpost; sorry.

Ik ben van gedachte veranderd.

Ik heb filmpjes gekeken, maar heeft er iemand ervaring met Offline spelen op PS2?

Alvast bedankt.

MegaPilot.

EDIT: Grammaticafout verbeterd.

Geplaatst:

De Online gedeelte is werkelijk erg mooi, maar het begint al snel wel te vervelen. Dat is het nadeel ervan! :) Of een andere PS2 game dat mooi en leuk is zijn deze: SBK'08, Mercenaries 2 World In Flames, Fifa 09, Manhunt 2, of anders Pre-Order je Tomb Raider: Underworld. Al deze spellen zijn 55,- of onder de 55,- ;)

Geplaatst:
De Online gedeelte is werkelijk erg mooi, maar het begint al snel wel te vervelen. Dat is het nadeel ervan! :) Of een andere PS2 game dat mooi en leuk is zijn deze: SBK'08, Mercenaries 2 World In Flames, Fifa 09, Manhunt 2, of anders Pre-Order je Tomb Raider: Underworld. Al deze spellen zijn 55,- of onder de 55,- ;)

Ik vroeg iets over het Offline gedeelte. :7

MP.

Geplaatst:

Ik vroeg iets over het Offline gedeelte. :7

MP.

EN ik zei ook wat over het Online gedeelte!!! :puh: "De Online gedeelte is werkelijk erg mooi, maar het begint al snel wel te vervelen. Dat is het nadeel ervan!"

Geplaatst:
EN ik zei ook wat over het Online gedeelte!!! :puh: "De Online gedeelte is werkelijk erg mooi, maar het begint al snel wel te vervelen. Dat is het nadeel ervan!"

Welja, ik heb geen info nodig over de Online-Mode omdat ik door een technisch probleempje niet online kan gaan. :7

MP.

Geplaatst:

Slechte ervaringen mee?

Ik heb laatst een PSP gekocht, met LCS erbij (+ kabels etc etc.) Niks mis mee!

Zolang je er voor zorgt dat je het niet van De Houthakker koopt of iemand die kwalijk Nederlands kan typen komt het bijna altijd wel goed. Gewoon voor adresgegevens zorgen etc etc.

OT: Sorry, geen ervaring mee, had je er graag mee geholpen. Mijn idee: Gewoon kopen dat spel! :cya:

Geplaatst:

Slechte ervaringen mee?

Ik heb laatst een PSP gekocht, met LCS erbij (+ kabels etc etc.) Niks mis mee!

Zolang je er voor zorgt dat je het niet van De Houthakker koopt of iemand die kwalijk Nederlands kan typen komt het bijna altijd wel goed. Gewoon voor adresgegevens zorgen etc etc.

OT: Sorry, geen ervaring mee, had je er graag mee geholpen. Mijn idee: Gewoon kopen dat spel! :cya:

Daar ben ik niet veel mee... :(

MP.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...