Jump to content

Gta san andreas probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedenavond,

mij gta san andreas start niet op omdat me cd-rom speler hem niet pakt op een of ander manier hij is gloed nieuw net uit de winkel dit is de CD-ROM drive gegevens. Ik heb TSSTcorp CD-ROM TS-L162C. Ik kan alleen niet zien welke speed die heeft. Maar hij pakt hem soort van hij knippert telkens veranderd me muis in zo cd en stop die weer.Ik weet alleen niet hoe je hele inhoud van je systeem kan posten.

Groetjes ilfarneto

Geplaatst:
Goedenavond,

mij gta san andreas start niet op omdat me cd-rom speler hem niet pakt op een of ander manier hij is gloed nieuw net uit de winkel dit is de CD-ROM drive gegevens. Ik heb TSSTcorp CD-ROM TS-L162C. Ik kan alleen niet zien welke speed die heeft. Maar hij pakt hem soort van hij knippert telkens veranderd me muis in zo cd en stop die weer.Ik weet alleen niet hoe je hele inhoud van je systeem kan posten.

Groetjes ilfarneto

gebruik flitskikker infotool
Geplaatst:
Goedenavond,

Groetjes ilfarneto

Je hebt 8x speed nodig om GTA te kunnen draaien, ik had die probleem ook, alleen ik had toen een nieuwe CD-rom speler gekocht van 16x speed.

Hoop je geholpen te hebben

Geplaatst:

hallo ik had flitskikker info tool gedownload

dit kwam er uit en

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Compaq

- Computermodel: iPAQ Desktop

- Computernaam: 53BF058B5BE44AF

- Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Compaq

- Model: 06F0h

- BIOS Fabrikant: Compaq

- BIOS Model: 686P7 v1.11

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel Celeron-processor

- Kloksnelheid: 797 MHz

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 254 MB RAM

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype: NTFS

- Grootte: 18,64 GB

- Vrije ruimte: 13,53 GB

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® 82815 Graphics Controller

- Beeldprocessor: Intel® 82815

- Geheugengrootte: 32 MB

- Drivers: i81xdnt5.dll, versie 6.13.01.3196

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Plug en Play-monitor

- Schermresolutie: 1024x768

- Kleurkwaliteit: 24-bits

- Frequentie: 60 Hz

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Intel

- Model: Intel® 82801BA/BAM AC'97 Audio Controller

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 9.0c

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows XP Professional

- Versie: 5.1.2600

- Service Pack: Service Pack 2

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool

en ik heb als het goed is hoger dan 8 x

Geplaatst: (bewerkt)
Goedenavond,

Groetjes ilfarneto

Dit is vrij simpel te verklaren ilfarneto. Om GTA: SA te kunnen spelen op de PC heb je een DVD-drive nodig, een CD-ROM-drive volstaat dus niet .. helaas. Dus om GTA:SA te kunnen installeren en spelen zal je dus een DVD-drive moeten kopen. [ meer informatie ]

Edit: Ik zie dat je intussen meer info over je PC hebt gegeven. Vergelijk het met de minimale systeemeisen en je zal er achter komen dat jou PC GTA:SA niet aan kan. Alleen een DVD-drive is helaas niet voldoende. Ik vrees dat je, wat betreft GTA: SA, toe bent aan een nieuwe PC. Je kloksnelheid is namelijk ook te laag en de on-board videokaart heeft te weinig geheugen. Ook de PC bevat 'slechts' de minimale hoeveelheid geheugen. Dus met je huidige PC kan je GTA: SA niet spelen. :N

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Je hebt m'n 'edit' (nog) niet gezien en ook via PB begreep je me nog niet. :-( Alleen een DVD-drive kopen is dus niet voldoende om GTA:SA op jou PC te spelen.

Geplaatst:
Je hebt m'n 'edit' (nog) niet gezien en ook via PB begreep je me nog niet. :-( Alleen een DVD-drive kopen is dus niet voldoende om GTA:SA op jou PC te spelen.
ik begreep het wel maar omdat ik al eerder mee gespeeld achja ik koop tog een nieuwe dus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...