gta master 1 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) hallo, de titel zegt het al: Wat is jullie Favoriete gta 4 song... het mag een song uit de game zelf zijn maar ook bijv. uit een trailer. mijn favorieten: Vagabond - Greenskeepers (word in een trailer gebruikt) Glukoza - Schweine (dat super leidje die roman in de eerste missie draait(the cousins bellic)) (hahahaha zie die duitse zwijntjes knorren ) dus als jullie ook favorieten hebben plaats ze dan hier!! het is wel handig om misschien een youtube link teplaatsen en waar het liedje te vinden (in de game/trailers etc.) is. Bewerkt: 3 oktober 2008 door gta master 1 Reageren
Platypus Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) The Rapture - No Sex For Ben Bewerkt: 3 oktober 2008 door Platypus Reageren
SalvatoreLeone Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Mijn grootste favoriet blijft Seryoga-King Ring http://nl.youtube.com/watch?v=zoFDnbaJL0A en de song uit de vierde trailer:Mavado:Real Mckoy http://nl.youtube.com/watch?v=OAqowX_yjqM&translated=1 en Vagabond-Greenskeepers vind ik ook wel goed Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 @platypus kende ik nog niet (luister nooit radio broker) klinkt wel grappig..maar zal ik niet zo snel als favoriet ''toevoegen''...maar hij is zeker leuk. @SalvatoreLeone king ring is wel vet jah..mavado ook wl maar die vind ik persoonlijk minder leuk dan king ring Reageren
Masturmind Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 @platypuskende ik nog niet (luister nooit radio broker) klinkt wel grappig..maar zal ik niet zo snel als favoriet ''toevoegen''...maar hij is zeker leuk. @SalvatoreLeone king ring is wel vet jah..mavado ook wl maar die vind ik persoonlijk minder leuk dan king ring Agree Reageren
Gregori Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Seroyga - The Invasion Blijft leuk. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik blijf het deuntje van Top Down -- Swizz Beats zalig vinden. Het is, normaal gezien, niet mijn stijl, maar ik moet toch wel eens een uitzondering maken voor dit liedje. Daarnaast is inderdaad Schweine -- Glukoza ook wel tof. Reageren
weaponmr Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 hallo,de titel zegt het al: Wat is jullie Favoriete gta 4 song... het mag een song uit de game zelf zijn maar ook bijv. uit een trailer. mijn favorieten: Vagabond - Greenskeepers (word in een trailer gebruikt) Glukoza - Schweine (dat super leidje die roman in de eerste missie draait(the cousins bellic)) (hahahaha zie die duitse zwijntjes knorren ) dus als jullie ook favorieten hebben plaats ze dan hier!! het is wel handig om misschien een youtube link teplaatsen en waar het liedje te vinden (in de game/trailers etc.) is. dat laatste lied is idd echt leuk liedje, ook op de radio te horen bij Vladviostok ofzo Reageren
Twinskyh Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik houd meer van wat oudere muziek: Zoals dit, en die is te horen op K109 Of dit, te horen op Liberty Rock Radio En ook deze natuurlijk, intro van IV Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik houd meer van wat oudere muziek:Zoals dit, en die is te horen op K109 Of dit, te horen op Liberty Rock Radio En ook deze natuurlijk, intro van IV met die laatste ben ik helemaal eens Reageren
TalkingPear Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 glazuka sleep is impsible Reageren
SalvatoreLeone Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik houd meer van wat oudere muziek:Zoals dit, en die is te horen op K109 Of dit, te horen op Liberty Rock Radio En ook deze natuurlijk, intro van IV De intro van GTA IV ,Soviet Connection is ook wel goed En One Vision ook natuurlijk Reageren
Addicted2 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Net zat ik in een taxi toen ik gewoon ff een tourtje door de stad wou maken, zat achterin toen ik NeYo hoorde! Toen hij me afzette was het liedje nog niet afgelopen dus vond ik het nodig hem neer te knallen en het liedje af te luisteren. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 ELO=Evil woman Queen=One Vision David Bowie=Fascination en nog een paar maar die ben ik vergeten. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Michael Hunter - Soviet Connection Nas - War is Necessary Qadir - Nickname en nog wel meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.