AXIO Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Seryoga - KingRing Basta - Mama Glukoza - Schweine Vagabond - Greenskeepers Ne-Yo - Because of you Reageren
gta dylan Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 vele liedjes op de radio zender "the journey" vind ik wel goed Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Supernature op K109 en Zhdat van Marakesh Reageren
Dvt Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Zelenoglazoe Taksi (Club Remix) - Oleg Kvasha - Vladivostok FM Testarossa (Sebastion Remix) - Kavinsky - ElectroChoc Homicide - The Prairie Cartel - ElectroChoc Take it with a kiss - The Pistolas - ElectroChoc B.T.T.T.T.T.R.Y - KIM (vooral 2:03 ) - ElectroChoc Holy Thursday - David Axelrod - JNR En dit vind ik wel een lekker nummer: 1979 - Smashing Pumpkins - The Vibe (dacht ik) Liberty Rock Radio Dit liedje vind ik echt masterlijk passen bij het filmpje: Bewerkt: 11 oktober 2008 door Dvt Reageren
frankyyguy Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Goodbye horses Bewerkt: 10 oktober 2008 door frankyyguy Reageren
thug Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 En dit vind ik wel een lekker nummer:1979 - Smashing Pumpkins - The Vibe (dacht ik) dit nummer is van liberty rock radio Reageren
stano666 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 gta 3, vice city en san andreas heb ik gekocht voor de pc terwijl ikzelf geen pc heb (seriues) deze spellen zijn zo goed dat ik ze moet hebben voor het geval ik op bezoek ben bij mensen met een pc, een leuke extra van de pc versies is de "lege" radio zender waar je "eigen" muziek kan luisteren (zeer tof) maar gta4 sla ik over het verveelt veel te snel wacht liever op de stories die zou ik wel dubbel willen hebben jammerlijk genoeg zijn die niet voor de pc Reageren
vercettiboy Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 & down van boys noize Reageren
gta master 1 Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 gta 3, vice city en san andreas heb ik gekocht voor de pc terwijl ikzelf geen pc heb (seriues) deze spellen zijn zo goed dat ik ze moet hebben voor het geval ik op bezoek ben bij mensen met een pc, een leuke extra van de pc versies is de "lege" radio zender waar je "eigen" muziek kan luisteren (zeer tof) maar gta4 sla ik over het verveelt veel te snel wacht liever op de stories die zou ik wel dubbel willen hebben jammerlijk genoeg zijn die niet voor de pc wat heeft dit met dit topic te maken als ik vragen mag?? Reageren
maus1994 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 voor mij : alles van electro choc ! de journey vind ik ook wel goed . en ruslana op vladistok fm Reageren
Perron55 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 ijn favoriete nummers zijn: Greenskeepers met Vagabond Swizz Beat met Top down Philip Glas met Pruit Igoe Thin Lizzy met Jailbreak The Who met The Seeker (eik moet ik zeggen dat ik alle nummers van LRR vet vind krijg je als je met die oude songs opgegroeid bent ) Reageren
Perron55 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Zelenoglazoe Taksi (Club Remix) - Oleg Kvasha - Vladivostok FM Testarossa (Sebastion Remix) - Kavinsky - ElectroChoc Homicide - The Prairie Cartel - ElectroChoc Take it with a kiss - The Pistolas - ElectroChoc B.T.T.T.T.T.R.Y - KIM (vooral 2:03 ) - ElectroChoc Holy Thursday - David Axelrod - JNR En dit vind ik wel een lekker nummer: 1979 - Smashing Pumpkins - The Vibe (dacht ik) Liberty Rock Radio Dit liedje vind ik echt masterlijk passen bij het filmpje: Het nummer van dat laatste filmpje (van Niko zelf) is als ik het goed onthouden heb: Global Communication met 8.07 (nummer is te horen op The Journey FM) Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) In singelplayer luister ik in mijn auto altijd Electrochoc. In multiplayer luister ik (volgends mij The Vibe) Neyo - Because of you. Laturr Bewerkt: 15 oktober 2008 door Mematox Reageren
mrtuning Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Seroyga - The InvasionBlijft leuk. weet iemand waar ik die kan downloaden ?? ik heb limewire al geprobeert Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Seroyga - The InvasionBlijft leuk. weet iemand waar ik die kan downloaden ?? ik heb *** al geprobeert Liedjes downloaden zijn volgens mij illegaal? En daarover mag dus niet gesproken worden op het forum. Maar je kan oa. hier op YouTube het liedje beluisteren. En desnoods met de YouTube Downloader het filmpje downloaden, al weet ik niet of dit legaal is. Als dit illegaal is, je de YouTube Downloader uit m'n post verwijderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.