jvj Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 tuff gong radio: alle songs lchc: victim in pain - agnostic front / right brigade - bad brains / a day in the life - Murphy's Law liberty rock radio: sisters of mercy /the stooges /hello/ queen /genesis /bowie /elo /black sabbath fusion fm: the edge - david mc calcum massive b: badder dem dem is wel een grappig nummer san juan: ven balio is ook wel lol De zender independence fm is echt SUPERSLECHT!!! grapje, mijn muziek luister ik niet op gta, R* heeft moeite gedaan voor de radionr's van alle zenders. de dingen van gta zelf op indipendence zijn nie echt goe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik luister bijna alleen maar :Liberty rock radio ,Radio broker,Electro shock en San juan vind voorderest niks aan al dat hiphop en rap gedoe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb niet echt een favoriet. Ik vind alle nummers goed gekozen. Wel schrok ik toen ik een liedje hoorde van Jean Michelle Jarre. Het waren allemaal liedjes die ik niet kende maar die toch tof waren om naar te luisteren. Goed gedaan Rockstar moet ik zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.