Classic Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Wie kan mij vertellen wie de componisten of makers zijn van de soundtracks die gebruikt worden in Pirates of the Caribbean - At Worlds End (Game) Reageren
Addicted2 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Je kan in het boekje kijken wat je bij de game krijgt, maar als je hem gedownload hebt mogen we je niet helpen. Tuurlijk kan ja ook altijd nog even Googlen. [/font] Reageren
Classic Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Nee heb um gekocht en google biedt geen uitkomst Reageren
Basssss Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Nee heb um gekocht en google biedt geen uitkomst Van de game weet ik niet, de film wel: Hans Zimmer. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 DJ Tiesto heeft toch ook een titelsong gemaakt? of ben ik nou gek? Reageren
Classic Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik durf het 2de wel te gokken Reageren
Addicted2 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Haha goed gegokt. Maar als je de game uitspeelt komen er meestal credits, waar ook alle liedjes bij staan. Of bij sommige spellen zit die optie ook in het opties menu. Reageren
Classic Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 In het boekje staat helaas niks In het standaardmenu kan ik de Credits niet vinden... Reageren
Vegeta Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Je kan in het boekje kijken wat je bij de game krijgt, maar als je hem gedownload hebt mogen we je niet helpen.Tuurlijk kan ja ook altijd nog even Googlen. [/font] Het maakt ook niet uit of hij het heeft gedownload want hij vraagt alleen naar de soundtrack en niet naar hulp met Warez. Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Je kan in het boekje kijken wat je bij de game krijgt, maar als je hem gedownload hebt mogen we je niet helpen.Tuurlijk kan ja ook altijd nog even Googlen. [/font] Het maakt ook niet uit of hij het heeft gedownload want hij vraagt alleen naar de soundtrack en niet naar hulp met Warez. Inderdaad, help die jongen gewoon en ga het niet zo lopen draaien dat hij de forum regels zou overtreden ofzo. Bewerkt: 12 oktober 2008 door Wazuup Reageren
Classic Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Zijn er nog mensen die me kunnen helpen? Reageren
Ferre Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Klaus Badelt en Hans Zimmer zijn van de films. Ik denk niet dat het bij de game anders is. Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Bedoel je niet deze? Die is van Klaus Badelt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.