Sprunk Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Hoi. Ik heb pas geleden mijn PC opnieuw geïnstalleerd. Ik heb daarna gewoon mijn driver voor mijn videokaart geïnstalleerd, maar ik heb nu een probleem met mijn beeld als ik een spel speel. Een voorbeeld van wat ik krijg in het spel Crysis: In krijg dus, zoals je op deze screen ziet, allemaal vakjes in beeld. Het is erg vervelend en zo kun je natuurlijk niet lekker gamen. Weet iemand een oplossing? PS. Ik heb een nVidia GeForce 8600GT Reageren
Tjerk Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Heb je de nieuwste drivers al geïnstalleerd? @Hieronder: Oeps, niet goed gelezen Bewerkt: 4 oktober 2008 door Tjerk Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Heb je de nieuwste drivers al geïnstalleerd? Ja, dat staat toch in de tekst Maar ik heb het nog even gedaan voor de zekerheid, maar het heb geen flikker geholpen Reageren
Naudin Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Hmm ja je zou inderdaad zeggen dat dit aan je drivers ligt. Maar het kan ook nog zijn dat je geen goede airflow in je computerkast hebt en dat je videokaart te warm wordt. Misschien kun je onder het gamen even je kast openmaken en even voelen of hij niet erg heet is. Een nog betere manier is de temperatuursensoren te controleren. Zelf gebruik ik altijd Everest Home daarvoor, maar daar is volgens mij geen gratis versie van. Als hij boven de 80 C komt denk ik dat hij problemen kan veroorzaken. Maar ik weet hier niet zo heel veel van.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Ik weet nu zeker dat het niet aan de software licht. Ik heb namelijk mijn Vista weer aan de praat gekregen en daar heb ik het ook. Zelf gewoon op het bureblad heb ik een kut[/font] beeld: Ik heb het pas een paar dagen, ik weet echt niet wat er mis is gegaan. Ik heb mijn TV proberen aan te sluiten op mijn PC, en daar heb ik een fout gemaakt. Ik heb in een van de drie RBG plugs een gele scart kabels gedaan en deze achter in mijn TV om te kijken of ik beeld kreeg. Nu weet ik dat het niet werkt maar toen dacht ik dat 2 stekkers voor geluid waren, en een stekker voor het beeld. Dat is dus niet zo Later pas heb ik hier gevraagd hoe het moet. Mijn videokaart heeft toch niet is van kortsluiting gehad nu, dat hij naar zijn malle moer is ofzo? Airflow heb ik niet, daarom heb ik altijd het zij panneel van mijn PC open staan tijdens het gamen Bewerkt: 4 oktober 2008 door Sprunk Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Probeer een andere videokaart? (evt onboard) Als dat niet werkt installeer vista nog eens overnieuw? Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Probeer een andere videokaart? (evt onboard) Als dat niet werkt installeer vista nog eens overnieuw? Late reactie van mij Anyway. Ik heb de kaart eruit gehaald en ik draai nu weer op het onboard rampenfonds dat GeForce 6100 heet, maar ik heb wel normaal beeld. Dus mijn 8600GT is gewoon roasted. Ik weet genoeg! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.